PARTICIPEM A L’ACTIVITAT “UN INTRÚS A L’APARADOR”

cartell intrus aparadorDesprés de participar a l’activitat proposada per l’Ajuntament i la Unió de Botiguers i Comerciants de Prats, els nens i nenes de Ciclce Inicial aquest matí hem redactat la notícia.

Per escriure-la la mestra ens ha fet diferents preguntes i nosaltres tots sols les hem contestat: Qui ha fet l’activitat? Quan? On? Com? Què? Què heu après? Us ha agradat?

Aquesta és la notícia final:

Els nens i nenes de Primària de les dues escoles de Prats ahir al matí de dos quarts de deu a les dotze del migdia vam sortir pels carrers del poble acompanyats de les mestres i en grups de 10 nens i nenes de diferents edats.

L’activitat, organitzada per la Unió de Botiguers de Prats consistia en seguir la numeració que hi ha avia en un plànol de Prats i passar per cada botiga per trobar un objecte a l’aparador que no s’hi vengués. Havíem d’escriure l’objecte en català, castellà i anglès i entrar a la botiga per segellar la resposta. Al final vam portar totes les respostes a l’Ajuntament i ens van regalar un llapis.

Amb aquesta activitat hem après a treballar en grup, entendre un mapa, fer d’observadors, conèixer més bé les botigues que tenim al poble i practicar castellà i anglès.

Ens ha agradat molt perquè era com jugar a detectius.

(Notícia redactada pels nens i nenes de segon de Primària)

Tots els nens i nenes de l’escola que hi van participar s’ho van passar molt bé!

A destacar que, els mateixos alumnes van ser qui es van adonar que els objectes intrusos formaven part d’altres botigues del poble i que, per tant, s’havien intercanviat els productes entre cada establiment. Així també van poder jugar a descobrir de quin comerç era l’objecte que estava fora de lloc.

(Per veure totes les imatges clicant sobre alguna de les fotografies que acompanyen aquest article)