BENVINGUDA AL CURS 2017-2018

El claustre de professors ja estem a l’escola preparant el nou curs, per tal que el primer dia ho trobeu tot a punt.

Us esperem el dimarts 12 a les 9h.

Ajuts menjador, material i llibres de text curs 2017-18

L’Ajuntament ha obert les convocatòries per sol·licitar ajuts pel curs 2017-2018:

• Ajuts de menjador escolar del Consell comarcal del Vallès Occidental
  • Ajuts per a l’adquisició de llibres de text i material escolar de l’Ajuntament de Sabadell

Aquests ajuts es poden demanar des del 24 d’abril al 19 de… Llegeix més»

Sant Jordi 2017 a punt

Divendres 21 d’abril, celebrarem el dia de Sant Jordi.
A la tarda es muntarà el Mercat Solidari amb llibres, roses, punts de llibre,… que visitaran totes les classes. Les portes de l’escola s’obriran a les 16h. A partir d’aquesta hora podreu recollir els vostres fills/es (els de CM… Llegeix més»

Preparant Sant Jordi 2017

RECOLLIDA LLIBRES USATS
Com cada any l’escola organitza un mercat solidari de llibres i roses per celebrar la diada de Sant Jordi. Per aquest motiu, seria necessari que cada alumne/a portés llibres reutilitzats (en bon estat) abans del dia 7 d’abril –abans de vacances-.
Per cada 3… Llegeix més»

Preinscripció curs 2017-2018

Us informem que dijous 23 de març i fins el 4 d’abril és el termini per presentar les sol·licituds de preinscripció pel curs 2017-18 d’educació infantil, primària i secundària.

Per aquelles famílies que heu de fer preinscripció, podeu passar a  recollir la informació i la documentació… Llegeix més»

El valor de l’esforç

És molt important que ensenyem, als nostres infants, la importància de l’esforç.
Si no els ensenyem, des de petits, el valor de l’esforç i el que costa aconseguir a vegades les coses, com podran ser algun dia adults competents i capaços d’afrontar els reptes que es trobaran?
El valor de l’esforç en… Llegeix més»

FOTOS CARNAVAL 2017

Amb una mica de retard, però aquí teniu les fotos del Carnaval d’aquest any. Cliqueu sobre la foto i podreu passar una bona estona mirant les fotos del pregó, les disfresses i del ball.

CARNESTOLTES 2017

Entrem a la setmana del Carnestoltes. Ja ho tenim tot a punt.
El dilluns 20 de febrer, arribarà el Rei Carnestoltes a Infantil i els hi dictarà les consignes per tota la setmana.
El dijous 23 de febrer, tota l’escola celebrarà el dijous gras amb diferents activitats:

El Devorallibres 2017 ja està aquí

El passat dijous dia 26 de gener va començar el concurs lector de les biblioteques de Sabadell, El Devorallibres, enguany és la cinquena edició i arriba plena de sorpreses i novetats. És un concurs que pretén fomentar el gaudi per la lectura de manera lúdica… Llegeix més»