Ajuts menjador, material i llibres de text curs 2017-18

L’Ajuntament ha obert les convocatòries per sol·licitar ajuts pel curs 2017-2018:
  • Ajuts de menjador escolar del Consell comarcal del Vallès Occidental
  • Ajuts per a l’adquisició de llibres de text i material escolar de l’Ajuntament de Sabadell

Aquests ajuts es poden demanar des del 24 d’abril al 19 de maig, malgrat es recomana que les famílies de la nostra escola presentin les sol·licituds entre el 24 i el 28 d’abril a l’oficina d’atenció ciutadana oest (C/ Sant Isidor, 45).

Tanmateix les sol·licituds en paper també les podeu recollir a la secretaria de l’escola.
Per a les famílies que presentin  les sol·licituds per l’ajut de material i llibres de text, una vegada tingueu l’imprès emplenat i signat, l’escola us l’ha de segellar conforme els alumnes, pels que es demana l’ajut, estan matriculats al Centre.
En el cas de les famílies de sisè, haureu de segellar l’imprès a l’Institut on heu fet la preinscripció pel curs 17-18.

Sant Jordi 2017 a punt

Divendres 21 d’abril, celebrarem el dia de Sant Jordi.

A la tarda es muntarà el Mercat Solidari amb llibres, roses, punts de llibre,… que visitaran totes les classes. Les portes de l’escola s’obriran a les 16h. A partir d’aquesta hora podreu recollir els vostres fills/es (els de CM i CS, els trobareu al pati) per visitar les parades:

Els de CI estaran a les classes i a partir de les 16.15h els podeu pujar a recollir (si ho feu, el vostre fill/a ja es quedarà amb vosaltres per anar a veure les parades). A les 16.30h baixarem amb la resta de nens.

Els d’EI faran la sortida habitual.

Els nens i nenes a partir de 1r poden portar diners per fer les seves compres. Els beneficis de la venda de llibres seran destinats a la Guardiola Solidària de l’escola per ajudar a famílies del centre amb necessitats econòmiques.

Els preus dels llibres i roses seran d’1 €, i els punts de llibre 0,50 €.

Els pares/mares de 6è posaran a la venda pastissos artesans al preu d’1 € i d’altres (sucs, crispetes, cafè, etc.). Els diners recollits es destinaran al finançament del viatge Fi de Curs dels alumnes de 6è. Si voleu gaudir d’aquests pastissos, no cal que porteu berenar.

L’AMPA posarà una paradeta amb algunes manualitats relacionades amb Sant Jordi, que han fet algunes mares de l’escola i els beneficis els donaran per a la Guardiola Solidària.

L’Esplai “La Llar del Vent”  ens oferirà a les 16.30h diverses activitats perquè els nens es diverteixin:

• Per als més petits es farà un conta contes,
  • Per als de CI un taller per fer vitralls i
  • Per als més grans una gimcana.

Us hi esperem!

Més informació al full informatiu nº 11.

Preparant Sant Jordi 2017

RECOLLIDA LLIBRES USATS
Com cada any l’escola organitza un mercat solidari de llibres i roses per celebrar la diada de Sant Jordi. Per aquest motiu, seria necessari que cada alumne/a portés llibres reutilitzats (en bon estat) abans del dia 7 d’abril –abans de vacances-.
Per cada 3… Llegeix més»

Preinscripció curs 2017-2018

Us informem que dijous 23 de març i fins el 4 d’abril és el termini per presentar les sol·licituds de preinscripció pel curs 2017-18 d’educació infantil, primària i secundària.

Per aquelles famílies que heu de fer preinscripció, podeu passar a  recollir la informació i la documentació… Llegeix més»

El valor de l’esforç

És molt important que ensenyem, als nostres infants, la importància de l’esforç.
Si no els ensenyem, des de petits, el valor de l’esforç i el que costa aconseguir a vegades les coses, com podran ser algun dia adults competents i capaços d’afrontar els reptes que es trobaran?
El valor de l’esforç en… Llegeix més»

FOTOS CARNAVAL 2017

Amb una mica de retard, però aquí teniu les fotos del Carnaval d’aquest any. Cliqueu sobre la foto i podreu passar una bona estona mirant les fotos del pregó, les disfresses i del ball.

CARNESTOLTES 2017

Entrem a la setmana del Carnestoltes. Ja ho tenim tot a punt.
El dilluns 20 de febrer, arribarà el Rei Carnestoltes a Infantil i els hi dictarà les consignes per tota la setmana.
El dijous 23 de febrer, tota l’escola celebrarà el dijous gras amb diferents activitats:

El Devorallibres 2017 ja està aquí

El passat dijous dia 26 de gener va començar el concurs lector de les biblioteques de Sabadell, El Devorallibres, enguany és la cinquena edició i arriba plena de sorpreses i novetats. És un concurs que pretén fomentar el gaudi per la lectura de manera lúdica… Llegeix més»

Nou Consell Escolar

Acabat tot el procés electoral i renovats una part dels seus membres ja tenim un nou Consell Escolar.

SECTOR
COGNOMS I NOM