Setmana d’escacs

Com cada any, els alumnes de 3r i 4t fem una setmana d’escacs. Els de 3r, com que comencem (tot i que molts de la classe ja sabien jugar o bé fan l’extraescolar d’escacs), aprenem els moviments de les peces, com començar una bona partida i alguna jugada per preparar-te bé el taulells. Els de 4t, que ja som una mica experts, acabem de perfeccionar la tècnica.

Cap a finals de curs (al mes de maig, més o menys) els de 4t aniran a la Festa dels Escacs, a jugar partides amb altres escoles que també fan aquesta activitat.