School to School

Hola famílies,

Com cada dia, seguim aprenent-ensenyant valors a l’escola, un d’ells és l’amistat, la solidaritat i el respecte per les altres cultures. Els valors es poden aprendre de moltes formes, i una d’elles és experimentar-les a través d’un projecte d’intercanvi de cultures en anglès ” School to School” de la Fundació Vicen Ferrer – Índia.

Després del cicle de xerrades que vam rebre amb el Lancy (responsable de la fundació Vicent Ferrer a Barcelona) els Cracks de 6è van preparar aquests dossiers en anglès amb molta estima pels nens i nenes de les escoles índies. Però haurem d’esperar un mes per saber si tot ha arribat bé.

Aquest cop els hi hem fet un recorregut per la nostra ciutat (Barcelona)i per això hem creat una mini-guia de ciutat amb els monuments i llocs més emblemàtics. A més a més, els hem fet una presentació de nosaltres amb una il·lustració.

We love working on collaborative projects!

Merxe, English teacher