ATENCIÓ DANSA ARA!

Benvolgudes famílies de Segon,

Us recordem que el proper dia 17 d’abril del 2018 a les 11:30h tindrà lloc l’activitat Dansa Ara al Palau Sant Jordi de Barcelona. Estem molt contents de participar-hi, i esperem que us agradin molt totes les danses que hem estat preparant aquest trimestre amb tanta il·lusió.

Serem el color verd AVET: AV05 del SEGON TORN.

En acabar l’activitat, anirem a dinar pícnic a un parc proper al Palau Sant Jordi. Els alumnes que dinen habitualment a casa, s’hauran de portar la carmanyola. Després tornarem a l’escola, per fer la sortida com sempre a les 16:30h.

Hauran de venir vestits amb roba còmode per ballar i bambes. Allà ens donaran la samarreta verda color Avet.

Us adjuntem un pdf acabant d’explicar tots els detalls: PDF DANSA ARA

Esperem que gaudiu molt de l’espectacle!