Dia Internacional de la Felicitat

Des de 2013, les Nacions Unides han celebrat el Dia Internacional de la Felicitat cam a reconeixement de l’important paper que juga la felicitat en la vida de les persones arreu del món.

A  l’escola, continuant amb la inclusió de l’educació emocional en el dia a dia dels alumnes,  ens hem sumat a aquesta iniciativa realitzant tot un seguit d’activitats tant a Educació Infantil com als diferents cicles de Primària.

Educació Infantil i Cicle Inicial

-Un cop vista una petita presentació de diapositives per iniciar el tema es va encetar una conversa per a plantejar que significava per als nens i nenes la felicitat. Vam arribar a la conclusió que la felicitat no es pot explicar amb un sol mot i que per a cadascú pot significar una cosa ben diferent.

-Després es va visualitzar el video “Can’t stop the feeling” de la bso “The trolls”.

Ens vam deixar anar, vam ballar i vam gaudir del moment totes els nens i nenes de la classe junts!

-Per acabar vam voler esbrinar a què fa olor la felicitat? i com la podíem dibuixar. Els resultats han estat FANTÀSTICS!

img_4407 img_4408

img_4411 img_4412

Cicle Mitjà i Cicle superior

-Es va encetar un debat a partir de les preguntes, què significa la paraula felicitat?, què entenem per una persona feliç?  D’entrada semblen preguntes ben fàcils però finalment ens vam adonar que no era tan senzill ja que cadescú té un concepte de felicitat ben diferent.

-A partir de la presentació del  Videoclip de la Cançó Happy de Pharrell Williams vam començar una conversa sobre quin so té la felicitat?. Els nens i nenes van haver d’escollir la cançó que els feia felicos i van compartir la seva elecció amb la resta dels companyes i companyes.

Una experiència inovidable! Amb totes les cançons escollides muntarem el CD de la felicitat de cada classe!

img_4414 img_4415

Finalment, totes els alumnes van portar una foto que per ells/elles representés un moment feliç a la seva vida. Amb elles vam fer, a cada edifici, un gran mural per representar el Dia de la Felicitat! ESPECTACULAR!

Gràcies per la vostra col.laboració famílies

05img_4409img_4410