Diada de Sant Jordi

El passat 21 d’abril a l’escola va celebrar la Diada de Sant Jordi.

Es va iniciar el dia entregant els premis de Jocs Florals de l’escola, en què es va reconèixer la feina dels alumnes de cada curs, en les disciplines artístiques i literàries. Alhora es van donar els reconeixements dels Bons Lectors de la Biblioteca, del concurs de Punts de Llibres i dels guanyadors de la competició esportiva de Patisport.

premis

Seguidament es va fer una trobada de padrins i fillols per explicar-se contes i històries, uns moments de diversió i creativitat per part dels companys grans.

A la tarda es va fer la ballada de Danses Tradicionals al pati de Primària, que va reunir molts familiars que van gaudir amb la mostra que van fer tots els alumnes de l’escola.

IMG_4597IMG_4595ball

Un dia ple d’emocions i alegria!
rosa