Acomiadament de 6è

El passat dijous 21 de juny a la tarda l’escola va acomiadar als alumnes de 6è i a les famílies que finalitzen la seva etapa a primària, i que seguiran a partir de l’any vinent a un altre centre.

Els alumnes van rebre uns petits obsequis i se’ls hi va entregar la Geganteta, el símbol de l’escola que esperem guardin amb bon record de la seva etapa a l’escola Ginesta.

Els desitgem molta sort en el futur i que recordin la Ginesta com a un lloc on se’ls va intentar ajudar en el seu camí de formació a la vida.