Voleu conèixer el nostre repte Bibliorevolucionari?

Aquest curs escolar hem participat al programa Biblio(r)evolució organitzat per la Fundació Jaume Bofill. El nostre repte ha estat centrat en com dinamitzar la recerca i utilització dels llibres de coneixement en el treball de reptes i projectes d’escola. L’objectiu general és ajudar els alumnes a fer una recerca d’informació útil, fiable i de qualitat ja sigui en format digital o en paper.

Què hem fet?

• Visitar altres biblioteques tant municipals com escolars.
  • Contactar amb l’ IES Pla de l’Estany que també està dins del programa Biblliorevolució.
  • Dinamitzar la nostra biblioteca per motivar la lectura a través d’activitats com ara: El Projecte dels contes dels cocodrils de la Karo, la vista d’en Cesc Serrat, el projecte caixes museu, en Sam i la Júlia, les maletes viatgeres, el formulari a les famílies i alumnes, les visites a les biblioteques de Porqueres i Banyoles…
  • Participar en les propostes de formació del programa Bibliorevolució
  • Concretar el nostre repte: ” Laboratoris d’ inspiració”
  • Elaborar un vídeo ,un pòster i un text  per explicar quins són els nostres objectius d’ara en endavant, ja que això només el principi !!!!!!
  • Moltes gràcies a tot l’equip impulsor i a la nostra mentora la Marta Roig!!!!