Biblio(r)evolució

L’escola Frigolet inicia el projecte de Biblioteca el curs 2017-2018 participant al programa “Biblio(r)evolució”, impulsat per la Fundació Jaume Bofill.

El procés de crear la biblioteca tal com és avui en dia, ve influenciat per la necessitat de tenir més recursos a nivell literari, una millor catalogació del material i la decisió de no utilitzar llibres de text (cal que la biblioteca serveix com a fons d’informació qualitativa).

En el moment d’iniciar el projecte, va ser molt important la funció de l’equip impulsor, format per mestres i famílies, qui van rebre una formació específica i van poder visitar altres biblioteques escolars i públiques de Catalunya, per després formar a la resta del claustre i impulsar una acció transformadora compartida titulada “Laboratoris d’inspiració”, una estratègia per portar la biblioteca a les aules de l’escola.

El nostre repte: millorar la recerca i utilització dels llibres de coneixement en el treball de reptes i projectes de l’escola.
L’objectiu: proporcionar la recerca d’informació útil, fiable i de qualitat ja sigui en format digital o en paper.