Cicle Mitjà i el seu premi “Això pinta bé”

Cada any la diputació de Girona organitza un concurs artístic relacionat amb qualsevol dels programes educatius que proporciona a les escoles.

Aquests programes pedagògics estan classificats en tres categories diferents:

– Programa Indika

– Tallers ambientals

– Programa del Mar als cims

L’escola Frigolet s’ha presentat a la cinquena edició del concurs en algunes de les categories indicades. Hem estat afortunats i els alumnes de cicle mitjà han quedat semifinalistes amb el seu treball El reg de ca N’Hort que ha fet guanyar 300 euros a l’escola!

Aquí teniu els treballs presentats!

INFANTIL CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ (SEMIFINALISTES) CICLE SUPERIOR

Us deixem alguns links per si voleu veure els treballs d’altres escoles així com l’acte d’entrega de premis.

Això Pinta Bé

Acte Entrega Premis