CAMP D’APRENENTATGE CICLE MITJÀ

CdA EMPÚRIES PRIMER DIA : Aiguamolls de l’Empordà

El primer dia vàrem visitar els Aiguamolls de l’Empordà. Volíem conèixer un ecosistema diferent del nostre. No hi havia massa aigua però, malgrat tot, vàrem poder gaudir de la natura i observar, amb els nostres prismàtics, diferents espècies d’aus com el bernat pescaire, ànecs de coll verd, fredelugues, cigonyes, cabusset …. i també altres animals com el cavall de la Camarga i les daines.

Hi havia plantes ben adaptades al medi. Una ens va cridar l’atenció: el tamariu, mmmmmm el vam tastar i ben saladet que està, i la salsona. Vam aprendre moltes coses i ens ho vàrem passar bé.

Ai! I sabeu què? Ens va filmar la TV de l’Empordà !!!!!!!!!!!!

Quan vam arribar a l’alberg vàrem desfer les maletes, el joc de nit i a dormir!

CdA CM. 1r dia

CdA EMPÚRIES SEGON DIA : Ruïnes d’Empúries i treball a la platja

Al mati hem anat a les ruïnes d’Empúries. Hem vist com vivien els grecs i els romans d’aquell temps. Hem visitat la casa d’en Marius a la ciutat grega i la d’en Tiberi a la ciutat romana. Ens han agradat molt els mosaics!
Hem visitat l’àgora i hem fet jocs romans i grecs al forum.
Després de dinar vam fer el taller de petxines i sorra a la platja. Quan vam acabar ens vàrem banyar una mica i vam fer molts castells de sorra.

CdA CM. 2n dia

CdA EMPÚRIES TERCER DIA : Visita a l’Escala

Després de deixar les maletes a punt i esmorzar hem fet una ruta per l’Escala. Ens han explicat moltes coses: com eren les cases dels pescadors, com es deien les cales i per què, el monument a la gent de mar …
El mar estava espectacular, ja el veureu a les fotos.