PEDAGOGIA VIVA I ACTIVA

I ara què?

Com viuen la secundària els infants que han anat al Vinyet?
Aquesta és una de les preguntes que moltes vegades es plantegen les famílies.
Què passa quan els infants arriben a la secundària? com ho viuen?
Aquest vídeo, pretén ser un reflex  de  l’experiència viscuda  de la mà… Llegeix més»

L’essència del Vinyet

10 anys potser a simple vista pot semblar poc temps, si és cert que el Vinyet és una escola jove, us podem assegurar que en aquests 10 anys hem compartit moltes vivències, rialles, anècdotes amb moltíssimes persones. Persones que l’han ajudat a créixer i que… Llegeix més»

Guanyadora del sorteig

Ja tenim a la guanyadora del sorteig de la GROSSA de Sant Jordi. FELICITATS!el venedor del número ha estat el Lleïr Albets.
El premi són vals per un valor de 500 euros per gastar als establiments de la UBIC de Solsona.
Gràcies a totes les persones que… Llegeix més»

Els músics fem Land art

Als Músics ens agrada molt anar a l’entorn. Aquesta vegada hem anat a fer art!
Un art creat en la natura, utilitzant materials naturals com pedres, fulles, flors o terra. Les escultures no se situen en el paisatge, sinó que el paisatge és el mitjà de… Llegeix més»

Fira de les matemàtiques

El dijous dia 26 d’abril els infants de cinquè van participar en la fira de les matemàtiques. Va ser una experiència molt profitosa, interessant i engrescadora. Els estudiants de tercer d’ESO, van preparar tot un reguitzell d’activitats pels nens i nenes de primària les quals,… Llegeix més»

Què entenem per sexualitat?

Els unicorns ens hem apropat al món de la sexualitat. Hem intentat definir aquest concepte tan ampli a partir d’una activitat en petits grups de treball.
D’aquesta manera, els infants han pogut adonar-se que el terme sexualitat comprèn diverses dimensions d’una persona que molts d’ells desconeixien:… Llegeix més»

HI SOM II

HI SOM dóna nom a un projecte que busca entrar a les entranyes del tabú. Pretén explorar-ne la gènesi que li atorga el sentit així com les conseqüències que, al llarg de la història i encara actualment, comporta el fet de passar la línia vermella… Llegeix més»

CONFERÈNCIA A L’AULA MAGNA

Ahir, 10 d’abril, un grup representant de la comunitat de grans i mitjans vam anar a Vic a presentar el projecte del Tabú a l’aula Magna de la Universitat.
“Vam fer una molt bona exposició. Durant la conferència les altres escoles ens escoltaven amb atenció, els… Llegeix més»