PEDAGÒGIA VIVA I ACTIVA

I ara què?

Com viuen la secundària els infants que han anat al Vinyet?
Aquesta és una de les preguntes que moltes vegades es plantegen les famílies.
Què passa quan els infants arriben a la secundària? com ho viuen?
Aquest vídeo, pretén ser un reflex  de  l’experiència viscuda  de la mà… Llegeix més»

L’essència del Vinyet

10 anys potser a simple vista pot semblar poc temps, si és cert que el Vinyet és una escola jove, us podem assegurar que en aquests 10 anys hem compartit moltes vivències, rialles, anècdotes amb moltíssimes persones. Persones que l’han ajudat a créixer i que… Llegeix més»

LECTURA EN VEU ALTA

Avui hem decidit quins seran els representants de la nostra escola, en el certamen de lectura en veu alta. Ho hem fet després d’escoltar-los a tots, i no ha estat una tasca fàcil.
A continuació, els representants.
Grup de grans: Zoe Puig i Emily White (suplent)
Grup de… Llegeix més»

Deixem parlar el cos

EVA BACH , ARA CRIATURES 30/09/17

Un reconegut educador i conferenciant britànic, amb títol de sir, diu que per a molts professors universitaris el cos és només el vehicle amb el qual porten el cap a les reunions. El fenomen no és exclusiu del professorat universitari. Som… Llegeix més»

Ara fa…

Ara fa 10 anys va iniciar-se l’aventura d’una escola que en el seu moment ja mostrava quelcom especial i diferent.
Es SOMIAVA amb una idea d’infant que fos real, palpable, propera i única.
Es DIBUIXAVA un perfil de mestre que pel seu gest compromès, atent, sensible i… Llegeix més»

Compartim bons records.

Tots en tenim, tots els experimentem i sense els records, la nostra personalitat s’esvairia en el no-res.
(…)”La vida de tots i cadascun de nosaltres també entra a l’escola, un llogarret petit on també cauen les màscares i on la intuïció ens mou. L’escola ara, avui i aquí a primer dia d’aquest nou curs ens demana força i germanor per poder tenir… Llegeix més»