PEDAGÒGIA VIVA I ACTIVA

I ara què?

Com viuen la secundària els infants que han anat al Vinyet?
Aquesta és una de les preguntes que moltes vegades es plantegen les famílies.
Què passa quan els infants arriben a la secundària? com ho viuen?
Aquest vídeo, pretén ser un reflex  de  l’experiència viscuda  de la mà… Llegeix més»

L’essència del Vinyet

10 anys potser a simple vista pot semblar poc temps, si és cert que el Vinyet és una escola jove, us podem assegurar que en aquests 10 anys hem compartit moltes vivències, rialles, anècdotes amb moltíssimes persones. Persones que l’han ajudat a créixer i que… Llegeix més»

Enigmes al menjador!

29 respostes correctes i un munt de participants!!!!!!
L’enigma de la setmana va ser tot un èxit! I vosaltres???? Ho vau encertar????
La Resposta era MONSTRE!!

L’enigma d’aquesta setmana és una mica més difícil…
QUANTS QUADRATS HI HA?????

Molta sort!!!

El pH de la nostra aigua

L’ICE (Institut de Ciències de l’Educació) de la URV de les Terres de l’Ebre ens va fer arribar a l’escola un projecte per conèixer el pH de les aigües de Catalunya. Amb les dades recollides de tots els municipis col·laboradors volien fer un mapa de… Llegeix més»

Enigmes al Menjador!

Aquesta setmana ha estat una mica més difícil!!!
La resposta de l’enigma era:
Joan té 7 ovelles i en Pere té 5 ovelles
I els guanyadors han estat (més la Nora i la Carla García):

L’enigma d’aquesta setmana és moolt facilet!!:
A veure si els sabeu!!

EL MOVIMENT

A l’espai de música aprenem a partir del moviment. El moviment ens permet deixar-nos anar, imaginar, improvisar i crear. El moviment ens permet conèixer el nostre cos, els nostres límits; és una mitjà per expressar-nos. El moviment ens permet interioritzar el llenguatge musical de manera… Llegeix més»