Un projecte molt cinematogràfic a Grans

Les darreres sessions d’anglès, a la Comunitat de Grans, hem estat treballant de valent en un projecte al voltant del cinema. Hem conegut vocabulari nou, hem treballat els diferents gèneres cinematogràfics i a cada aula ens hem distribuït en petits grups de treball de recerca i creació.

Els alumnes de 4t i 5è hem treballat en tres temàtiques: The cinema awards; Film production company, i; Relevant actors and actresses. Cada grup hem fet una petita recerca d’informació, hem creat una presentació i, depenent del tema, hem creat un producte final. Alguns hem fet jocs, d’altres un pòster i d’altres hem elaborat uns premis de cinema. Aquests premis de diferent categoria, els hem entregat als alumnes de sisè, ja que ells feien un altre tipus de treball.

Els alumnes de 6è hem doblat amb la nostra veu uns vídeos de riure muts. Primer vam haver de crear un diàleg i, després, ens ha costat molta feina posar les nostres veus al mateix temps que les imatges. No ens veiem capaços, però ho hem aconseguit!

Finalment, els esforços han valgut la pena i a cada classe hem viscut moments ben divertits!