LA NOSTRA ESCOLA FORMA PART DE LLEGIR ENS FA GRANS

Òmnium Cultural impulsa una recollida massiva de llibres per renovar el fons de les biblioteques, amb la campanya ‘Llegir ens fa grans. Fem créixer les biblioteques escolars’

La campanya té com a objectiu fomentar la lectura entre els infants i la gent jove i incrementar la passió per llegir en català, mitjançant una recollida massiva de llibres nous que servirà per renovar el fons de les biblioteques escolars amb la voluntat d’enfortir la cultura i la literatura en català.

L’escola del Vinyet s’ha adherit a la campanya i per tant serà beneficiaria dels llibres que es recullin.

Aquesta recollida es farà del 16 al 23 d’abril a través de les llibreries col·laboradores.

Per tant si vols col·laborar a equipar la biblioteca de la teva escola pots adquirir llibres segons el catàleg creat per l’ocasió:

– A la Llibreria Papereria 3 Punts (Av del Pont, 4 – Solsona) adherida a la campanya

– A la web llegirensfagrans.omnium.cat

– I el dia 20 d’abril d’11 a 14 h a la parada d’Òmnium junt a 3Punts del Portal de dalt el Camp de Solsona