Activitats Castanyada

PROGRAMACIÓ DE LES ACTIVITATS DE LA CASTANYADA

Dimarts 31 d’octubre

9.30-11.30 Actuació dels nens de l’escola al poliesportiu municipal amb les cançons preparades per les mestres de música.
En acabar els nens menjaran panellets i castanyes a la pista del pati de l’escola.
Els alumnes de 6è han… Llegeix més»

Castanyada 2017

Com cada any comencem a fer activitats relacionades amb la Castanyada!!!!
Avui hem començat a fer els panellets, i demà, divendres 27 d’octubre, els nens i les nenes de 5è i 6è muntaran la paradeta del BERENAR I LES MANUALITATS, per tal de recaptar diners pel seu… Llegeix més»

Millores a l’escola

Durant aquest estiu, l’Ajuntament de Vila-seca ha realitzat diverses reformes a l’escola. Ha millorat la zona de consergeria i ha realitzat la divisió d’una aula d’infantil, adequant-la així a les nostres necessitats i demandes.
L’Alcalde Josep Poblet, la consellera d’educació Manuela Moya i la regidora d’assumptes de… Llegeix més»

Notícia 4

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue. Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Lorem ipsum dolor… Llegeix més»

Notícia 3

Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue.