UN CURS MÉS, L’AMPA FA POSSIBLE LA CELEBRACIÓ DE LA CASTANYADA A TOTS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA…

Gràcies a l’AMPA i als pares/mares i familiars voluntaris/-àries de l’escola!
I felicitats per aquest catell tan simpàtic..!!!

Benvolgudes famílies,
Volem compartir amb tots vosaltres, en nom propi i de tot el claustre, l’agraïment del centre a l’AMPA i als pares/mares i familiars voluntaris/-àries de l’escola!

Sense l’esforç i voluntariat de l’AMPA i tots vosaltres no seria possible que els nois i les noies de 6è visquessin l’experiència de fer de castanyers i castanyeres als petitons de l’escola, tampoc que els petitons els mostressin amb emoció les cançons de castanyada que han estat aprenent aquests dies amb tanta il·lusió, que tots els grups/classe visquessin un matí entranyable de castanyada tot visitant les castanyeres (que torren les castanyes amb tant d’amor a partir de les vuit del matí i…) que els expliquen també coses de les castanyes i la nostra tradició de menjar-les cuitetes i calentones la vigília de la festivitat de Tots Sants, ni que les tastessin durant l’activitat de la castanyada de la tarda.

Moltíssimes gràcies per tot això a les famílies sòcies de l’AMPA i especialment a tots els membres de la nostra comunitat educativa que, dilluns i/o dimarts, tenen l’oportunitat de poder compartir una estona del propi temps personal i ens regalen la deferència de la seva inestimable col·laboració: Gràcies!

Novament, felicitats a la vocal de festes i celebracions de l’AMPA per aquest cartell tan simpàtic..!!!

Molt cordialment,
La direcció