“Programa SMILE” de la URV: AUXILIAR DE CONVERSA EN ANGLÈS PER A CICLE SUPERIOR

“Projecte SMILE” de la URV:
El curs passat vam poder gaudir d’una auxiliar de conversa en anglès, la senyoreta Alicja, per a l’alumnat de cicle superior, gràcies a aquest projecte de la URV. Enguany també repetim amb el senyor Onur, un nou auxiliar de conversa en anglès! 🙂

“Real Map Activity” The first step is to explain pupils phrases about giving the directions. Then on a special prepared big map, we can practice them. At first, we need to choose one child and tell him one of a place on a map. Then he or she should ask “If I need something, where should need I go?”, rest of children should give the answer with the name of this place. Then the pupil needs to ask “Where it is?” and others should describe
localization. After that, the child need to ask final question “How can I go there?” or “Can you give me direcions?”. The rest of a group should give a direction how to get to this place while one child is going and following the directions one a real map. After this, we should repeat this activity with other students. Time for this tasks has no limit. We can repeat it on a second lesson as well.

“Activitat del mapa real” El primer pas és explicar als alumnes quina mena de frases poden utilitzar per donar les indicacions. A continuació, en un mapa especialment preparat, podem ajudar-los a practicar. Al principi, hem de triar un nen i indicar-li un d’un lloc en el mapa. Aleshores ell o ella hauria de preguntar “Si necessito alguna cosa, com hauria de fer-ho si
necessito anar-hi? “, la interactuació dels nens hauria de donar la resposta amb el nom d’aquest lloc. Aleshores l’alumne ha de preguntar” On és? ” i els altres n’haurien de descriure la
localització. Després d’això, el nen ha de fer la pregunta final “Com puc anar-hi?” o “Em pots donar direccions?”. La resta del grup ha de donar una adreça i explicar com arribar a aquest lloc mentre un nen hi va i seguint-ne les indicacions un mapa real. Després d’això, hem de repetir aquesta activitat amb d’altres
estudiants. El temps d’aquesta tasca no té límit. Podem repetir-lo també en una segona lliçó.

“Real Map Activity” El primer paso es explicar a los alumnos qué tipo frases de pueden utilizar para dar las instrucciones. Luego podemos hacerles practicar sobre un gran mapa especialmente preparado. Al principio, tenemos que elegir a un niño e indicarle un lugar en el mapa. Luego él o ella debería preguntar “Si necesito algo, ¿dónde y cómo necesito ir? “, el resto de los niños debe dar la respuesta con el nombre de este lugar. Luego, el alumno debe preguntar” ¿Dónde está? “y otros deben describir la localización. Después de eso, el niño necesita hacer la pregunta final “¿Cómo puedo ir allí?” o “¿Me puede dar indicaciones?”. El resto de un grupo debería dar una explicación con indicaciones para llegar a este lugar mientras un niño va siguiendo las instrucciones un mapa real. Después de esto, deberíamos repetir esta actividad con otros estudiantes El tiempo para estas tareas no tiene límite. También podemos repetirlo en una segunda lección.

Thank you very much, Alicja! 🙂
Wellcome Onur! 🙂

Podeu trobar més informació sobre el “Programa Smile” aquí:http://smileprogramme.blogspot.com.es/p/acerca-de-nosaltres…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>