“Premi FLL a l’Entrenador/a” dels “St. BIP i St. BOP 5.0” i els “ROBOTS & COMPANY 3.0” !!!

Dissabte passat, 6 de febrer, els “St. BIP i St. BOP 5.0” integrat per alumnes de l’Institut Sant Pere i Sant Pau, i els “ROBOTS & COMPANY 3.0” format per alumnes de cicle superior de les dues escoles públiques del nostre barri varen participar a la lliga provincial de la FLL 2016 (First Lego League) amb llurs projectes i robots, des de les extraescolars de Robòtica de l’Escola Sant Pere i Sant Pau.
L’observança en tot moment dels Valors FLL per part dels integrants dels “St. BIP i St. BOP 5.0” i els “ROBOTS & COMPANY 3.0” van valdre el reconeixement de la tasca de l’entrenadora, Judith Boquera, amb el “Premi FLL a l’Entrenador/a”.

Ella ha acompanyat el creixement personal de tots els integrants, haguts i actuals, dels equips de Robòtica a tot el llarg d’aquest mig lustre des que, el curs 2011-’12, van néixer els “St. Bip i St. Bop” tot col·locant la nostra escola com a pionera en ser la primera escola pública de la ciutat a participar a la FLL.

FELICITATS, nois i noies!!