Píndola familiar núm. 24

En les darreres sessions d’avaluació fetes pel professorat s’ha constatat que cal millorar l’atenció de l’alumnat a les classes. Essent aquest un tema complex, creiem que un plantejament global de la millora de l’atenció a l’aula necessita una acció coordinada i coherent entre tots els agents educatius que intervenen en els diferents espais i temps dels nostres alumnes. És a dir, cal treballar el tema amb intervenció del mateix alumnat, és clar, el professorat i la família.

Aprofitem aquesta eina, les píndoles familiars, per fer-vos arribar algunes reflexions que ens poden ajudar a tots plegats i molt especialment, als mateixos/es alumnes. Aquesta píndola tracta sobre la cultura de l’esforç, un valor que pot ajudar molt a millorar l’atenció.

Us deixem dos vídeos molt breus, que esperem siguin del vostre interès. En ells, el filòsof Francesc Torralba ens parla sobre les dificultats que trobem per educar en l’esforç.