Biblioteca. 2n Club de lectura de mares i pares

En el segon Club de lectura de Mares i Pares de l´Escola de Pràctiques de Tarragona, d’aquest curs escolar 2017-2018 vàrem llegir el llibre: “Contes per no descomptar-se” de l’autor  Urbano Lorenzo Seva.

És un llibre de contes que tenen com a base les matemàtiques. És apropiat per a alumnes de 6è i de la ESO i també per a adults. És divertit i amè de llegir.

En la sessió de debat vàrem poder comptar fàcilment amb l’autor del llibre, perquè és molt conegut en la nostra Comunitat Educativa. És pare de l’Escola, que ha estat també membre del Consell Escolar del Centre i ha format part de tots els Clubs de lectura de mares i pares de l’Escola.

Va ser un debat molt enriquidor que ens va fer rememorar aspectes del llibre que ja havíem llegit i vam poder gaudir d’un vídeo teatral sobre un dels capítols dels llibre que ha fet un Grup teatral i també d’un PowerPoint elaborat per a poder gaudir millor de les històries del llibre.

Amb aquest Club de lectura ens acomiadem fins al curs proper. BON ESTIU.