SOM ESCOLA VERDA – El comitè mediambiental

Ha finalitzat el curs 2015-16 i no volem marxar sense agrair tots els esforços que es fan a l’escola per continuar aportant el nostre granet de sorra a la millora del medi ambient.

Tota la comunitat educativa, famílies, alumnes, mestres i el personal no docent, som els veritables protagonistes en tot aquest procés. Aquest fet s’ha pogut demostrar en els resultats de l’enquesta sobre els hàbits energètics, tant per l’alta participació com per totes les idees i reflexions que han sorgit. (Resultats publicats a la revista escolar).

Aquest curs ha estat molt important el paper dels nens i nenes de l’escola en el Comitè Mediambiental. Els representants ens han explicat, al llarg de les quatre reunions que s’han fet, les activitats que han estat realitzant amb la seva classe i el professorat de l’escola.

Any rere any anem avançant i hem de dir que són moltes les accions que es duen a terme. Us fem un petit tastet del que van explicar els delegats mediambientals d’Educació Infantil i C. Mitjà a les dues últimes reunions.

DSC_0074
Izan Arnáez i Ian Borrajo de 3rA, Claudia Abellán i Ilyan Mercado de 3rB, Xènia Sánchez i David Benito de 4tA i Abril Campàs i Paula Carmona de 4tB en la 3ª reunió del Comitè mediambiental.

ELS ALUMNES DE 4tB cantant el RAP per tenir cura de la terra https://www.youtube.com/watch?v=WImEnG-0lyU

Alumnes de C. Mitjà fabricant el BOC & ROLL
Dibujo

Activitats a l’hivernacle – Mesurant la temperatura
Dibujo5

Thais Céspedes i Miquel Benítez de P5A, Valeria Barquero i Cesc Company de P5B, en la seva presentació d’“ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL DEL PAU CASALS TAMBÉ AJUDEM A CUIDAR DEL NOSTRE PLANETA”.
A1

Alumnes d’Educació Infantil mesurant l’aigua que surt de l’aixeta i etiquetant amb el semàfor per identificar la que raja més i la que raja menys.
Dibujo2

Fabricant paper reciclat.
Dibujo3

Recordem també l’alumnat de C. Inicial i C. Superior que van fer la seva exposició en les dues primeres reunions i que vam publicar en la nostra pàgina web:

1ª REUNIÓ DEL COMITÈ MEDIAMBIENTAL

2ª REUNIÓ DEL COMITÈ MEDIAMBIENTAL

A TOTS I TOTES MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ, IL·LUSIÓ I GANES DE SEGUIR ENDAVANT EN AQUEST PROJECTE!!!
Dibujo4