La nostra escola té el nom d’un músic universal conegut arreu del món i lluitador incansable per la pau i l’educació. Aquí us anirem deixant alguns dels seus pensaments i contribucions al món.  Ens sentim orgullosos de tenir-lo tan present !

El cant dels ocells – Acappella

“L’infant ha de saber que ell és un miracle, que des del principi del món no hi ha hagut ni fins al final del món no hi haurà, un altre infant com ell.”

Pau Casals

Vídeo Fundació Pau Casals

PREINSCRIPCIÓ 18-19

Formulari preinscripció

INFORME OFERTA DE PLACES 2018-2019

Segons disposa el punt 6.1. d) de la Resolució ENS/603/2018 de 27 de març, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2018-2019, el nostre centre garanteix la disponibilitat de menús especials per malalties cròniques del sistema digestiu, endocrí o metabòlic.

Número desempat – 13.841

FASES DE LA PREINSCRIPCIÓ DATES
Difusió de l’oferta de vacants 9 d’abril
Presentació de sol·licituds Del 13 al 24 d’abril
Publicació llistes amb el barem provisional 3 de maig
Presentació de reclamacions a la puntuació Del 4 al 8 de maig
Resolució reclamacions 9 de maig
Publicació llistes amb el barem definitiu un cop resoltes les reclamacions 10 de maig
Sorteig del número per al desempat 11 de maig
Publicació de les llistes d’admesos 12 de juny
Període de matriculació Del 21 al 27 de juny

Sant Jordi al Pau Casals …

Hola a tothom,
Aquí us anirem deixant fotos i mostres de totes les activitats que s’estan portant a terme avui a l’escola, de moment us passem unes fotos de les paradetes de llibres, els nens i les nenes de 6è i mares voluntàries estan fent la… Llegeix més»

Beques menjador – Convocatòria curs 18-19

Hola a tothom,
Avui ha sortit la convocatòria pels ajuts de menjador del curs vinent.  Normalment surten al mes de maig però aquest any sembla ser que s’ha avançat la convocatòria.  Us deixem els documents de les bases per demanar-les i el formulari de sol·licitud.  Segons… Llegeix més»

Festa de la primavera 2018

Benvolgudes famílies:
Aquest curs celebrarem la festa de la primavera amb un festival de música sobre pel·lícules d’animació.
Us esperem a tots/es el dia 23 de març a les 15h al pati de l’escola.

Per a la dansa les i els alumnes  hauran de portar… Llegeix més»

Cantata d’hivern

Hola de nou a tothom,
Ja tenim els vídeos tan esperats de la cantata d’hivern, els hem estat preparant amb molt d’amor per a tots vosaltres.  Teniu 5 vídeos i podeu triar el grup o el cicle per anar més ràpid.  Esperem que us agradi tornar… Llegeix més»