La nostra escola té el nom d’un músic universal conegut arreu del món i lluitador incansable per la pau i l’educació. Aquí us anirem deixant alguns dels seus pensaments i contribucions al món.  Ens sentim orgullosos de tenir-lo tan present !

El cant dels ocells – Acappella

“L’infant ha de saber que ell és un miracle, que des del principi del món no hi ha hagut ni fins al final del món no hi haurà, un altre infant com ell.”

Pau Casals

Vídeo Fundació Pau Casals

Fem 40 anys !  Welcome to Pau Casals

Menú de menjador del mes de setembre

Hola a tothom,
Us deixo l’enllaç amb el menú de menjador del mes de setembre.  Pels qui esteu esperant informació de beca de menjador encara no ha arribat, esperem que aquests dies publiquin les llistes.  Bon profit !!

Pel setembre, a collir ametlles
Menú setembre 18

Welcome back to Pau Casals !

Hola de nou a tothom,
Esperem que les vacances us hagin anat súper bé i així començar el curs amb totes les piles ben carregades… Us desitgem un molt bon inici de curs, molt especial, perquè, com ja sabeu, aquest curs fem 40 anys d’escola Pau… Llegeix més»

Deures d’estiu 6è

Hola a tothom,
Us deixem aquí un enllaç als deures de 6è de català, castellà, matemàtiques i anglès per si voleu imprimir-los i treballar una mica per repassar a les vacances.  Bona entrada a l’ESO i moltíssima sort, nens i nenes de 6è !  Us trobarem… Llegeix més»

Revista Petjades #15 Curs 2017-2018

Ja tenim aquí la nostra revista digital Petjades!!! Aquest curs arribem a l’edició número 15!
Us animem a que la llegiu i gaudiu amb el que els/les alumnes de l’escola, els/les professors/es i l’AMPA han volgut compartir amb vosaltres.
See you soon with new news !!

Cantata de 3r a l’Atrium !

Hola de nou a tothom,
Avui dijous ha tingut lloc la cantata de 3r a l’Atrium.  Els nens i les nenes han estat preparant durant aquest curs aquestes cançons tan boniques que, aquest any estaven dedicades a les emocions i als sentiments.  Ha estat una experiència… Llegeix més»

Cantània de 5è a l’Auditori !

Els nens i les nenes de 5è han treballat una obra musical durant tot un any que finalment han interpretat amb molt d’èxit avui a l’escenari.  Ha estat una experiència magnífica, són tots i totes uns/unes grans artistes.  L’escenografia, la mímica, les veus, les llums… Llegeix més»

Sant Jordi al Pau Casals …

Hola a tothom,
Aquí us anirem deixant fotos i mostres de totes les activitats que s’estan portant a terme avui a l’escola, de moment us passem unes fotos de les paradetes de llibres, els nens i les nenes de 6è i mares voluntàries estan fent la… Llegeix més»