La nostra escola té el nom d’un músic universal conegut arreu del món i lluitador incansable per la pau i l’educació. Aquí us anirem deixant alguns dels seus pensaments i contribucions al món.  Ens sentim orgullosos de tenir-lo tan present !

El cant dels ocells – Acappella

“L’infant ha de saber que ell és un miracle, que des del principi del món no hi ha hagut ni fins al final del món no hi haurà, un altre infant com ell.”

Pau Casals

Vídeo Fundació Pau Casals

PREINSCRIPCIÓ 18-19

Formulari preinscripció

INFORME OFERTA DE PLACES 2018-2019

Segons disposa el punt 6.1. d) de la Resolució ENS/603/2018 de 27 de març, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2018-2019, el nostre centre garanteix la disponibilitat de menús especials per malalties cròniques del sistema digestiu, endocrí o metabòlic.

Número desempat – 13.841

FASES DE LA PREINSCRIPCIÓ DATES
Difusió de l’oferta de vacants 9 d’abril
Presentació de sol·licituds Del 13 al 24 d’abril
Publicació llistes amb el barem provisional 3 de maig
Presentació de reclamacions a la puntuació Del 4 al 8 de maig
Resolució reclamacions 9 de maig
Publicació llistes amb el barem definitiu un cop resoltes les reclamacions 10 de maig
Sorteig del número per al desempat 11 de maig
Publicació de les llistes d’admesos 12 de juny
Període de matriculació Del 21 al 27 de juny

Deures d’estiu 6è

Hola a tothom,
Us deixem aquí un enllaç als deures de 6è de català, castellà, matemàtiques i anglès per si voleu imprimir-los i treballar una mica per repassar a les vacances.  Bona entrada a l’ESO i moltíssima sort, nens i nenes de 6è !  Us trobarem… Llegeix més»

Revista Petjades #15 Curs 2017-2018

Ja tenim aquí la nostra revista digital Petjades!!! Aquest curs arribem a l’edició número 15!
Us animem a que la llegiu i gaudiu amb el que els/les alumnes de l’escola, els/les professors/es i l’AMPA han volgut compartir amb vosaltres.
See you soon with new news !!

Cantata de 3r a l’Atrium !

Hola de nou a tothom,
Avui dijous ha tingut lloc la cantata de 3r a l’Atrium.  Els nens i les nenes han estat preparant durant aquest curs aquestes cançons tan boniques que, aquest any estaven dedicades a les emocions i als sentiments.  Ha estat una experiència… Llegeix més»

Cantània de 5è a l’Auditori !

Els nens i les nenes de 5è han treballat una obra musical durant tot un any que finalment han interpretat amb molt d’èxit avui a l’escenari.  Ha estat una experiència magnífica, són tots i totes uns/unes grans artistes.  L’escenografia, la mímica, les veus, les llums… Llegeix més»

Sant Jordi al Pau Casals …

Hola a tothom,
Aquí us anirem deixant fotos i mostres de totes les activitats que s’estan portant a terme avui a l’escola, de moment us passem unes fotos de les paradetes de llibres, els nens i les nenes de 6è i mares voluntàries estan fent la… Llegeix més»

Beques menjador – Convocatòria curs 18-19

Hola a tothom,
Avui ha sortit la convocatòria pels ajuts de menjador del curs vinent.  Normalment surten al mes de maig però aquest any sembla ser que s’ha avançat la convocatòria.  Us deixem els documents de les bases per demanar-les i el formulari de sol·licitud.  Segons… Llegeix més»

Festa de la primavera 2018

Benvolgudes famílies:
Aquest curs celebrarem la festa de la primavera amb un festival de música sobre pel·lícules d’animació.
Us esperem a tots/es el dia 23 de març a les 15h al pati de l’escola.

Per a la dansa les i els alumnes  hauran de portar… Llegeix més»