Un regal d’alçada

Quina sorpresa els de la Colla de Petits quan vam sortir al pati! I és el que les famílies i els alumnes de 6è, han volgut deixar un regalar a l’escola preses d’escalada, així  s’acaba d’arrodonir el projecte de patis que l’escola ha iniciat enguany.

La promoció 2009-2018 acaba l’escola aquesta setmana, i com a agraïment per tots els anys que han estat a Nostra Llar, les famílies van voler fer un regal que tots els alumnes en poguessin gaudir. I us podem assegurar que així ha estat.

1 comentari

1. Elisabeth llunell

Un petit escrit per agraïr infinitament el nostre pas per l’escola Nostra Llar en el que hem jugat, rigut, après, fet amics que poc a poc s’han fet familia.
    No podriem haver desitjat una escola millor per nosaltres. Us portarem sempre al cor.
    Ara toca mirar endavant !!!

Bon estiu