P4ART

Durant el confinament, des dels grups dels rellotges i els bombers i les bomberes vam decidir fer recerca d’art urbà pels carrers de la nostra ciutat. Els petits i petites van enviar imatges que ens han demostrat que l’art es troba a qualsevol punt dels… Llegeix més»

Sant Jordi 2020

Feliç dia del llibre, la rosa , el drac i les valentes i els valents!
Que passeu una bona diada diferent i única!
Cliqueu per veure el vídeo.

Microcontes de 6è.

Hola!! Alguns nens i nenes de sisè han escrit uns microrelats inspirats en les imatges d’aquests daus. Teniu curiositat per llegir-los?
Us atreviríeu a escriure els vostres? si és així, us convidem a escriure’ls a l’espai de comentaris!
Aquí els teniu:

Era de nit, dormia plàcidament quan,… Llegeix més»

Happy Hippy Healthy Flower

Bon dia i bon esmorzar el que heu fet moltes de les famílies d’alumnes i mestres de l’escola!!!

L’àlbum compartit està essent un èxit! Us animem a seguir compartint aquests àpats saludables tot penjant les vostres fotografies de la Confifesta de la primavera!
Aquest és l’enllaç:… Llegeix més»

Som un equip: FEM PINYA!

Aprofitant algunes de les pintures treballades d’Andy Warhol, els nens i nenes de la classe de les Crispetes fem trencaclosques en equip.
En un primer moment ens ha costat una mica de coordinar-nos però mica en mica ens hem anat regulant i entenent la dinàmica: entre… Llegeix més»

Tenim sorra nova al pati !

“aquesta sorra és més toveta” diu el Bruc. “i està més freda” contesta la Carla…
Ens han portat sorra nova al pati, i hem gaudit molt manipulant-la.
Ens adonem que és una sorra diferent i té altres propietats. Ens ha agradat molt trepitjar-la, veure les nostres petjades… Llegeix més»