TERTÚLIA LITERÀRIA AMB DOLORS GARCIA i CORNELLÀ

Bona tarda, lectors de la web de Nostra Llar!!

A  5è avui dia 8 de març de 2017 hem arribat al final de SERENA, un llibre entranyable que ens ha dut fins la Barcelona del 1428. Ja fa uns dies us n’havíem parlat d’aquest llibre i de com n’estàvem d’emocionats, però és que avui…

…Avui n’hem fet la lectura del darrer capítol! I no només és això sinó que hem tingut la gran sort de comptar amb la mateixa autora, la Dolors García i Cornellà, com a lectora del capítol final.

Després de la lectura, hem pogut realitzar una tertúlia literària a la biblioteca de l’escola, on hem pogut saber molts dels secrets que amaga Serena, d’on en va sortir la idea, com es va anar  coent poc a poc, i les mil i una experiències que l’autora ha tingut arrel d’aquesta, i altres obres que ha anat cuinant al llarg dels anys.

Hem aprofitat també per retre homenatge a la DONA, just avui que és 8 de març, i ho hem fet a través de la mateixa protagonista de la novel·la, una jove positiva, valenta, vital, amable i coratjosa amb tothom. Ha estat una dinàmica senzilla amb un resultat molt gràfic i realment bonic.

La Dolors és una persona increïble, amb molta il·lusió per fer les coses i per explicar-nos-les. Ens ha resolt dubtes, ens ha explicat la seva vida d’una manera senzilla i propera i, el més important, ens ha fet còmplices de petits (o grans) projectes de futur en el camp de la literatura, la seva especialitat. Això, naturalment, no us ho explicarem!

Al final li hem fet alguns obsequis, tots relacionats amb el seu llibre, i ens hem fet les fotografies de grup.

Gràcies Serena i gràcies Dolors! Ha estat un plaer!!!

Alumnes i tutors de 5è

img_20170308_105314 img_20170308_092157
img_20170308_094002 img_20170308_103703

1. Sílvia

Estic molt contenta d’ haver vist l’ Oriol emocionat per un llibre!! Avui ha vingut super content amb l’ experiència viscuda.
    Heu fet possible que els nens s’ il.lusionin per la lectura.
    Moltes gràcies a TOTS els que ho heu fet possible!!

2. Isabel Pedraza Mayer

Quina manera més bonica de viure la lectura.
    Felicitats de tot cor per engrescar els nostres infants d’aquesta manera en el món de la lectura!!!!!!!!

3. Marta Narbona Pedraza

Aquesta tertúlia literària amb la Dolors Garcia i Cornellà ha sigut molt emocionant i espero que tots els nens i nenes que passin per 5è puguin viure aquesta experiència.
    Jo valoro molt positivament poder parlar amb els escriptors dels llibres que llegim. Perquè podem conèixer d’on neixen les històries que tant ens emocionen.

4. Pere Miralles

Que xulo que va ser!!! Sobre tot voldria donar les gràcies a la Dolors, ens va deixar un record molt bonic que sempre es guardarà dins del nostre cor. Gràcies Dolors!!!

5. Telma Garcia Davi

Si no fos per vosaltres no haguessim conegut la Dolors Garcia i Cornella Gracies per aquesta sorpresa.
    Ahhh i per haver-nos llegit SERENA una novel.la impresionant