SORTIDA COHESIÓ CdG

Bona tarda, lectors!!!

Ja han passat uns quants dies d’aquell 26 de setembre on els de 4t, 5è i 6è vam fer la sortida de cohesió de principis de curs, molts dies, sí, però avui, finalment us en passem la crònica, disculpeu el retard!!!

Vam anar a peu des d’escola fins la Salut, animats, contents, alegres i amb la il·lusió de poder donar la benvinguda als més petits de la colla, els de 4t -que ja són Grans-! Un cop a lloc, vam esmorzar enmig d’un procés de construcció de cabanes enmig del bosc. Tota una experiència!!! Ja esmorzats, el plat fort de la sortida, la tradicional gimcana de la colla de Grans! 10, grups, 10 proves, molts nens i mestres jugant plegats i compartint l’inici del que s’espera que ha de ser un gran curs!! Van ser dues hores plenes de somriures, bones experiències i caloreta, perquè… el dia va acompanyar de veritat!

Després, acta final de l’activitat, amb espectacle de cada grup, aplaudiments i riures. Vam dinar i joc lliure per continuar les cabanes. Va ser preciós veure com alumnes de 4t, 5è i 6è, amb tots els mestres i monitors, jugaven o xerràven plegats per la zona. I després de les fotografies de rigor, marxa a peu de nou cap a l’escola!

La colla de Grans, el dia 26 es va començar a cohesionar… Ara només cal seguir-hi treballant dia a dia!!!

CdG