Sant Jordi a l’escola

Com cada any, celebrem Sant Jordi a l’escola. Els alumnes de 6è de Primària han preparat totes les parades tradicionals, encarregant-se de la gestió i organització de tots els productes de la venda solidària.

A les 15:15 obrirem les portes de l’escola per tal de poder celebrar, aquest any per avançat, el dia de Sant Jordi. El grup de teatre representarà la Llegenda, hi haurà l’exposició del projecte d’Àfrica i les parades amb llibres, llibretes reciclades, clauers 3D dissenyats pels alumnes, productes de comerç just, llibres de segona mà, alguna cosa dolça i… roses!

image6 image4 image3
image2 image1