REUNIÓ DE PARES DE 6è!

Aquest any, com que els de 6è som molt motivats, bons actors, bons tècnics, i teniem ganes de participar d’una manera més activa a la reunió de pares d’inici de curs, vam decidir fer-los una pel·lícula amb tot allò que volíem que sabéssin del curs. (així, si l’Ismael i la Marta es despistaven amb algun detall, no hi havia cap excusa perquè els pares no ho entenguéssin tot a la perfecció!)
El dia de la reunió, després de mostrar la gran auca de 6è i de fer entrega a ots els assistents, d’una bona paperina de crispetes, va començar la sessió de cinema…!

TaI, com ja vam dir en el seu moment, aquí us deixem l’enllaç a la peli, per qui la vulgui gaudir com hem fet nosaltres, enregistrant-la i editant-la!

3, 2, 1… Tanqueu els llums, obriu el so i premeu la tecla perquè comenci…!

LA PEL·LÍCULA DE 6è

Tots els alumnes de 6è de l’escola

1. Isabel garcia

M’encanta!! Aquest sise te una pinta espectacular!! Segur que totes les pors quedaran en res ! Disfruteu molt dels companys i dels profes i apreneu molt que el curs passara volant 😜

2. Eloi-Jaume Garcia

No sóc ni pare ni professor de l’Escola Nostra Llar (i, malauradament, encara menys alumne, cosa que m’hauria permès tornar a la infantesa…). Però sí que hi tinc amics, i això m’ha donat l’ocasió de mantenir, durant els darrers anys, una certa relació amb l’Escola : he vingut a visitar-vos a casa vostra, per fer-hi alguna activitat, i també he anat a trobar-vos quan heu vingut vosaltres de visita al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, a la meva ciutat actual, Terrassa.
    Avui, perquè la meva amiga, la professora Marta Pont, m’ha avisat, he pogut veure aquest film de presentació del nou curs escolar… que m’ha agradat moltíssim. Perquè demostra amb quina fermesa i quina seguretat heu arribat a l’últim esglaó del vostre pas per l’ensenyament primari, però també –i sobretot– per la il·lusió, l’entusiasme i la vivesa que traspuen les vostres paraules i les vostres actituds. Tinc la impressió que és perquè sou infants feliços…
    Si vosaltres i els vostres professors em permeteu un petit i humil consell, jo us diria que cal que continueu, sense desviar-vos-en gens, per aquest camí que sempre us he conegut, el camí alegre de la camaraderia, del respecte dels uns pels altres, de la solidaritat envers tots els infants del món. És així com es pot aconseguir, penso, que l’aprenentatge no sigui una cosa estèril, sinó que estigui ple de vida, de futur, d’esperança.
    Us desitjo un curs ple d’alegria, d’empenta i de progressos en tots els aspectes de la vostra instrucció intel·lectual i de la vostra formació personal. Aprofiteu –i això us ho dic perquè, per edat, tinc molta experiència, no perquè sigui especialment llest– el tresor que teniu a les mans. Que aquest últim curs a l’escola consolidi els fonaments del vostre futur, que us desitjo venturós i molt fecund !