Ens visita la cardiòloga Laura Guillamón

Els nens i nenes de 4t estem estudiant l’aparell circulatori i després de la motivació inicial ens van sorgir un munt d’interrogants de com és, perquè serveix, quines parts té, les malalties més freqüents,….  Parlant entre tots vam saber que a quart tenim la sort que la mare de l’Àlex és molt experta en el tema ja que és cardiòloga. Li vam proposar de venir perquè ens ajudés a resoldre dubtes i va dir que sí de seguida, li feia molta il·lusió.

Ens va fer una presentació genial.

laura-cor-presentaciocor-presentacio

Després de la part més teòrica ens va ensenyar un cor en miniatura i també va portar fonendoscopis per poder escoltar els batecs del cor.

fot5oscultacio

Vam parlar de les malalties més freqüents i ens va ensenyar un marcapassos.
marcapassos

Finalment ens va explicar que treballava a l’hospital Taulí de Sabadell i que per ser metgessa del cor va estudiar 11 anys de carrera. Li vam fer un fort aplaudiment i vam regalar-li una carpeta de l’escola de record. Va ser molt interessant tot plegat!

grup

1 comentari

1. Isabel Pedraza Mayer

Quina gran idea complementar el que s’aprèn amb l’experiència real d’alguna persona coneguda que hi treballa. Felicitats equip!!!!!!