ELS “SISENUS” ENS PRESENTEM!!!

Hola lectors de la web de Nostra Llar!

Som els nens i nenes que aquest any farem sisè a l’escola! Això vol dir que ja som els més grans i que estem molt  il·lusionats per poder viure totes les experiències que ens esperen i que sabem que són típiques del darrer curs de Primària.

Aquesta primera setmana hem compartit les vacances amb els nostres companys i hem anat organitzant la classe, el material i les propostes perquè aquest sigui un gran curs. Per exemple, hem posat el nom a les llibretes, al penjador i a l’arxivador d’una manera artística i creativa, també hem començat a decorar les classes perquè estiguin ben boniques per posar-nos a treballar i hem tingut temps per parlar de normes, horaris i molts aspectes d’organització.

Des de tutoria hem analitzat, escoltat, cantat i reflexionat sobre una cançó que parla de moltes coses, però nosaltres li hem trobat un significat molt proper a sisè. És la cançó “Que tot et vagi bé” de Txarango i us animem a escoltar-la i gaudir-ne.

La setmana que ve comencem les classes i l’horari a tot gas. Ja us anirem compartint tot el que visquem i anem aprenent. Fins molt aviat!

Sisenus!!!

1. Isabel Pedraza Mayer

Quin gran inici de curs!!!!! Els pares i mares també estem preparats per gaudir i compartir amb vosaltres totes les experiències que viureu aquest curs!!!!!!!!

Bon SISÈ PER TOTS!!!!!!

2. Ismae

Hola Sisenus!

Quines bones cares que feu. Aviat ens veurem de nou, veig que l’estiu us ha provat d’allò més bé.

Ens veiem aviat i segur que quedaré molt sorprès de tota la feina que heu fet durant aquests dies, ja veig que aneu a tope no pareu!

Amunt sisenus!

3. Elisabeth llunell

Genial l’inici d’un curs molt important en tots els aspectes !!! Disfruteu molt d’aquesta experiència i a treballar força sisenus !!!!!!
    BON SISE PER TOTS !!!