El Tió arriba a l’escola

Dilluns dia 11 de desembre va ser un dia d’allò més emocionant. El Tió va arribar a l’escola !!  Els nens i nenes de la colla de petits ja l’esperàvem ben nerviosos. Ens el van portar cinc germans molt forçuts. Ara li haurem de donar menjar perquè aviat l’haurem de fer cagar. Li hem preparat un raconet al vestíbul on pot estar tranquil i entretingut, veient els cotxes i la gent que es passegen pel carrer. Cada dia de la setmana visitarà una classe de la colla de petits, que serà l’encarregada que aquell dia no li falti de res, ni aigua ni menjar.