Famílies i alumnes de cinquè al diari de Sabadell

Últimes notícies!

En el diari de Sabadell del dia 6 i 7 de desembre surten els alumnes i famílies que van visitar la Fusteria!

Aquí us deixem la foto de la notícia.

fusteria

*Us deixem un nou enllaç relacionat amb aquesta notícia publicat a la web de l’ajuntament de Sabadell.

El diari digital NACIÓ SABADELL (Nació Digital) va publicar ahir dimarts, una notícia sobre l’activitat “La fusta i l’ofici dels fusters”, on participem tots els alumnes de 5è de l’escola. Es tracta de dues sessions pràctiques on hem pogut dissenyar i realitzar uns jocs de fusta que aprofitarem, nosaltres i tots els companys de primària, per jugar a les hores de pati.

Es tracta d’una activitat que hem relacionat amb ART i amb TUTORIA i on hem conegut de prop aquest ofici tan antic.

L’experiència ha estat molt positiva!

Alumnes de 5è

També estem al diari Sabadell!!!

_20161024_120449

captura-de-pantalla-2016-10-19-a-les-21-58-25captura-de-pantalla-2016-10-19-a-les-21-58-52