4t: Cantata a ritme de rock català

Ahir divendres a mitja tarda, al teatre de la Faràndula s’hi va reviure la història del rock i la cançó de casa nostra!

Sota el gran fenòmen dels 90 del “rock català”, els cantaires ens van deleitar amb cançons com “Que tinguem sort”, de Lluís Llach, el “Bon dia” dels Pets, o “Camins” dels gironins Sopa de Cabra, per citar-ne algunes, fins acabar amb cançons més recents com “Les nits no moren mai” dels veïns Doctor Prats o “Quan tot s’enlaira” de Txarango, per posar alguns exemples.

Es tracta de la tradicional cantata que diferents corals escolars i extraescolars de Sabadell porten organitzant des de fa anys, pel cap de setmana de la Salut. Ahir Nostra Llar, en concret els alumnes de 4t, hi van ser presents i… HO VAN FER MOLT BÉ!!!

El públic es va emocionar des del  primer moment i va poder viure un “remember” de cançó catalana molt ben escollida. Els alumnes de les corals de les escoles del Sol, Sant Nicolau, Creu Alta, Claret, Praeludium i Nostra Llar ho van donar tot i se’ls va veure contents i entregats en tot moment.

Felicitar doncs a tots els alumnes de 4t que hi van participar, així com a la Sílvia i a l’Eva de música qui, junt amb l’equip organitzador, ho van fer possible. Ara sí, queda inaugurat el cap de setmana llarg de la Salut!!!