L’AFA ENS ARREGLA EL PATI DE L’ESCOLA

El passat diumenge dia 16 d’abril, l’AFA de la nostra escola va organitzar una jornada col·laborativa entre famílies per tal d’arreglar el pati de l’escola, el sorral, la cuineta, pintar les casetes de fusta i muntar taules pels patis, etc.
El dia va arrencar a les… Llegeix més»

L’AMPA DE L’ESCOLA ORGANITZA UNA JORNADA DE PATI

Dissabte passat, l’AMPA va organitzar una jornada de pati. Tal i com es va decidir en l’última assemblea general, l’últim cap de setmana de setembre de cada any es realitzarà aquesta jornada per poder fer un bon manteniment aprofitant per muntar noves estructures pel pati… Llegeix més»

L’AMPA renova el pati de l’escola!

Aquest diumenge dia 17 de març, des de l’AMPA de l’escola es va organitzar una jornada de treball per renovar el pati de l’escola. Els pares que van participar varen repintar el terra, tallar noves figures de fusta, van posar diferents baguls per emmagatzemar noves… Llegeix més»