L’AMPA DE L’ESCOLA ORGANITZA UNA JORNADA DE PATI

Dissabte passat, l’AMPA va organitzar una jornada de pati. Tal i com es va decidir en l’última assemblea general, l’últim cap de setmana de setembre de cada any es realitzarà aquesta jornada per poder fer un bon manteniment aprofitant per muntar noves estructures pel pati de l’escola. L’objectiu d’aquest projecte es donar nous elements de joc als alumnes durant l’estona d’esbarjo.

Agraïm la participació d’una quinzena de famílies que es van acostar a l’escola per col·laborar i entre tots vam repintar les línies de la pista, vam muntar una nova caseta de fusta per substituir una de plàstic a la zona d’infantil, vam repintar alguns jocs de terra, vam arreglar la caseta de fusta elevada i la cuineta i vam endreçar les joguines dels nens grans. En breu substituirem els taulers de les cistelles de bàsquet.

Esperem seguir amb aquest projecte per poder gaudir d’un pati ple de diversió.