Dimarts 4 de Setembre: El Llop desesperat

Salutacions famílies!

Avui hem començat el dia de la millor manera possible: Amb uns bons jocs de benvinguda. Els més grans del Casal, els nostres Belles i Bèsties, han fet uns jocs d’orientació, i és que amb els ulls tapats havien d’aconseguir arribar a un punt determinat del pati, primer caminant endavant i després cap enrere… I déu n’hi do les estratègies que hem pogut veure! Els més petits del Casal, que són els nostres “Colorins” han fet una roda de “Bons Dies”, que ens han servit per conèixer-nos una mica millor. Aprofitant que estàvem en una rotllana quasi perfecte (enveja dels més grans del Casal), han estat fent unes partides a la Bomba.

Com ens ha entrat la gana, hem decidit anar a esmorzar i quan en prou feines estàvem fent l’última mossegada, ha començat a sonar la cançó del Casal! Teníem visita!!! A corre-cuita hem recollit tot i ens hem posat a l’ombra…Teníem moltes ganes de saber qui ens venia a veure…Segur que era la Gaia!!!

Però quina ha estat la nostra sorpresa quan hem vist que al pati ens apareixia un Llop! I renoi quin llop! No ha parat de plorar en tota l’estona. Estava ben desesperat! Ell ens ha explicat que no podia més i no sabia què fer. Es veu que aquest llop era un llop ben estrany: no menjava carn i treballava fent de cangur dels animals del bosc. Havia estat cangur dels fills dels 3 porquets, dels óssos de la Rínxols d’Or, etc. Però la feina que tenia ara era gairebé impossible: amb aquelles 7 cabretes no podia ningú! No li feien cas, se li escapaven constantment, es menjaven els jardins dels seus veïns, els destrossaven, per allà on passaven no deixaven res en peu! De tant desesperat que l’hem vist, hem decidit donar-li un cop de mà.

Per aquest motiu els Belles i Bèsties del Casal i els nostres Colorins, s’han dedicat tot el matí a realitzar diferents proves de gimcana per aprendre nous jocs per ensenyar-li al llop quan el tornem a veure: des del fet i amagar, fins a proves de longitud, passant per una cursa de relleus/tres en ratlla gegant, l’aranya peluda i molts més jocs!

Després d’un matí tant mogut, hem tingut una tarda ben tranquil·la, ja que hem anat al menjador a fer uns petits tallers. Els més grans han començat a preparar una sorpresa per a tots els nens i nenes de l’escola pel proper dimarts. Els Colorins, per la seva banda, han estat coneixent una mica més els personatges del conte d’aquesta setmana!

Ens veiem demà amb més activitats!

Penseu que demà teníem prevista una sortida al Parc Zoològic de Barcelona, però ,degut a la previsió de mal temps, ens hem vist obligats a anul·lar-la. En el seu lloc estarem fent activitats a l’escola. L’horari del Casal, tal i com hem posat a la porta de l’escola, serà com el d’un dia d’excursió normal, és a dir, de 9 a 17’00 hores per a tots els nens i nenes.