Dijous 28 de juny: Les lliçons al Rei

Salutacions famílies!

Després de l’excursió d’ahir, avui tot ha tornat a la normalitat i ens hem quedat a l’escola fent activitats. De bon matí hem començat fent els jocs de Benvinguda i per poder gaudir millor d’aquesta estona de joc ens hem repartit en diferents espais. Els més petits del Casal han anat al pati del menjador on, entre altres jocs, han jugat als aros de colors, els de P4 i P5 s’han quedat al pati gran jugant a l’aranya de colors, compartint espai amb els Mitjans, que han estat jugant a Policies i lladres. Els més grans del Casal han anat al gimnàs on han fet unes partides al Mata-conills.

Un cop hem acabat, hem esmorzat i hem tingut visita…Ha vingut el Rei que ens va ordenar aquelles ximpleries ahir! I no us podeu imaginar com ha entrat pel pati de l’escola, semblava ben bé que tota l’escola fos seva! I només arribar, ha començat a manar-nos! Les nenes i nens del Casal ho tenien molt clar i li han explicat que no és bo estar tot el dia manant, i més quan el què manes no té cap tipus de sentit ni utilitat! Entre tots hem intentat convèncer-lo que si continuava així es quedaria sol com un mussol! Tot i que ens ha costat molt fer-li entendre això tant senzill, sembla que al final ha reflexionat una mica, fins i tot més d’un nen del Casal li ha dit que si ens demanava perdó per totes les ordres que ens havia donat, segur que podríem arribar a ser bons amics!

El Rei ha promès que quan tornés al seu asteroide, hi continuaria donant voltes a canviar la seva actitud.

Un cop ha marxat, hem decidit que el millor que podíem fer era començar les activitats del dia, així que els Mitjans i Grans han anat directament al vestuari a posar-se el banyador i untar-se bé de crema per poder anar a realitzar jocs d’aigua i fer un bon bany a la piscina. Els de P3 han anat cap al menjador per fer un petit taller amb fang, i els de P4 i P5 han dedicat el matí a fer unes danses.

Per la tarda els Mitjans i Grans han anat cap al gimnàs, ja que tenien ganes de preparar una petita sorpresa per la festa final de demà. Els de p3 han anat a fer jocs d’aigua i els de P4 i P5 han anat cap al menjador a realitzar un taller.

Ens veiem demà amb més aventures! I penseu que demà obrirem portes a les 16’30 per fer la Festa Final de Setmana del Casal!