22 de juny: Primer dia de Casal

Salutacions famílies!

Tot just ahir al vespre tancàvem l’escola per vacances i avui a les 8’00 del matí ja l’obríem per començar amb el Casal d’Estiu!

Pel matí, només arribar, hem començat fent uns quants jocs per començar-nos a adaptar al ritme del Casal. Per cert, aquest Casal donarem una volta als contes de sempre, i descobrirem que ni els bons són sempre tant bons ni els dolents són tant dolents!

En arribar, ens hem anat dividint en diferents grups i hem començat a jugar, entre altres jocs hem fet diferents rodes de noms, el Pistoler, la bomba, el Pica paret, la Sardina, l’Stop i un munt de jocs més!

En acabar, i per agafar forces, hem anat a esmorzar una mica i hem tingut una mica d’estona lliure, ja que teníem tot el dia per davant i moltes coses a fer!

Pel matí, els més petits del Casal (els Caçadors, les Papallones i els Llops) han anat a fer un petit taller. Els més petits han après a pintar amb aire, fent unes esplèndides creacions; per la seva banda, els Llops, han pensat a fer uns bolets en volum per poder decorar l’escola.

Els més grans, com tenien moltes ganes de passar la calor ràpid, han estat al pati fent jocs d’aigua.

Per la tarda els papers s’han invertit, i han estat els Llops els que han anat a fer jocs d’aigua, i les Papallones i els Caçadors han preferit quedar-se al gimnàs aprenent unes divertides danses. Els més grans han estat fent un taller per donar-nos a tots la Benvinguda!

Us deixem amb les fotografies del dia:

Fins demà!