Portes obertes: dates, vídeo i tríptic

Per inscriure-us a les portes obertes, truqueu a l’escola (934546868) per atendre-us d’una forma personalitzada.
I, si entres a la publicació, veuràs totes les dates de portes obertes de les escoles i instituts de l’Eixample així com el vídeo i el tríptic de la nostra escola.
Llegeix més»

Cercant el desig compartit d’ensenyar amb sentit

Us mostrem el document “Cercant el desig compartit d’ensenyar amb sentit”, que és la memòria que aquest curs hem presentat al premi d’ensenyament fundació cercle d’economia, on hem plasmat en paraules i en un vídeo, el recorregut de canvi tant pedagògic com organitzatiu que ha… Llegeix més»

SORTIDA D’I3 A LA GRANJA

LES NENES I NENS D’I3 HEM ANAT D’EXCURSIÓ AL MAS CASABLANCA, UNA GRANJA QUE ESTÀ A TARADELL. ALLÀ HEM CONEGUT A L’ELISENDA QUE ENS HA ANAT ENSENYANT TOTS ELS ANIMALS QUE HI VIUEN I ENS HA EXPLICAT MOLTES COSES D’ELLS. HEM VIST OVELLES, CAVALLS, GALLINES,… Llegeix més»

Conte de la setmana: La princesa rebel

Ja que divendres es el Dia Internacional de les Dones, desde la biblioteca, hem volgut tornar a explicar aquesta setmana el conte de: La princesa rebel.
L’Elna es una princesa tossuda i molt trapella, només vol anar a la seva i fer amistats d’allò més curioses.Qui… Llegeix més»

Conte de la setmana: La Balena

La setmana pasada desde la biblioteca, vam explicar el conte de: La Balena.
En Noè i el seu pare viuen en una casa a la vora del mar. El pare és pescador i per això Noè, durant el dia, només té la companyia dels seus sis… Llegeix més»

Projecte Cultivem 0-18

Aquest curs ens hem endinsat com a part d’aquest projecte conjuntament amb Germanetes Jardins d’Emma, Lemur i Xarxa de Consum Solidari, on pretenem incidir en un projecte de barri des de la mirada de l’infant i adolescent, a partir de diferents propostes d’aprenentatge.
Creiem que ja… Llegeix més»

Conte de la setmana: Si tingués un dinosaure…

Aquesta setmana a la biblioteca hem explicat el conte: Si tingués un dinosaure… per acomiadar al gener como cal i començar un meravellós febrer.
Què passaria si els nostres somnis es complissin? I si un d’aquests somnis fos tenir un gran dinosaure? Potser a casa serien… Llegeix més»

Conte de la setmana: Un Lleó a dins

Aquesta setmana a la biblioteca hem deixat una mica de banda els contes d l’hivern, i hem explicat el conte de: Un Lleó a dins.
El protagonista de la nostra història és un petit ratolí discret, i això sovint pot ser complicat, ja que els altres… Llegeix més»

Conte de la setmana: una carta per al pare noel!

Degut a que aquesta és l’última setmana completa de l’any, desde la biblioteca no hem volgut que cap infant es perdi el conte amb temática nadalenca i  hem explicat: Una carta per al Pare Noel.
El Pare Noel té una veritable emergència nadalenca, al rebre una… Llegeix més»

Conte de la setmana: La fàbrica d’etiquetes.

Aquesta setmana de pluja i després d’un llarg pont expliquem a la biblioteca el conte: La fàbrica d’etiquetes.
En un regne molt llunyà, un bruixot malvat decideix construir una terrible fàbrica que envia una etiqueta a cada persona del regne quan fan alguna cosa malament, tenen… Llegeix més»

PRIMERS DIES D’ESCOLA DELS INFANTS D’I3

JA FA UNS DIES QUE ELS INFANTS D’I3 VAN INICIAR UNA NOVA ETAPA A LA NOSTRA ESCOLA. AQUESTS PRIMERS DIES HAN ESTAT PLENS D’EMOCIONS, HAN RIGUT I PLORAT I HAN DESCOBERT UN MUNT DE COSES I ESPAIS NOUS: ELS PATIS, EL MENJADOR, EL GIMNÀS, LA… Llegeix més»