English theatre

Avui les classes de primària hem gaudit de teatre en anglès. La Companyia Jumping Ducks ha representat “Robin the princess of the hoods” per l’alumnat de 1r a 3r i “Sleeping Beauty, or not” per l’alumnat de 4t a 6è.

InfoK

L’alumnat de cicle superior va debatre a l’aula l’ús de la purpurina i ha sortit al programa InfoK per compartir la seva opinió. La setmana passada havien anat a veure els estudis de gravació del noticiari juvenil i els ha fet molta il·lusió poder sortir al programa.

COMUNICAT MESTRES INICI DE CURS

Benvolgudes famílies i tota la comunitat educativa de l’Escola Cossetània.

Avui comencem un nou curs, però, desgraciadament, ho continuem fent en unes circumstàncies que no considerem adequades i que s’han vist agreujades per la modificació del calendari escolar i l’avançament de l’inici de curs.

En concret, les persones que signem aquest comunicat volem denunciar les següents mancances que pateix el Sistema Educatiu Públic del nostre país:

1. Encara no s’han revertit totes les retallades iniciades el curs 2011-2012.
  2. Necessitem més mestres per a poder atendre la diversitat de les aules de l’educació pública i poder donar una atenció de qualitat a tot el nostre alumnat.
  3. Necessitem més hores de coordinació entre les professionals del centre per a poder establir estratègies d’acció conjunta a dins de les aules.
  4. Calen més hores del personal de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic a les escoles per a poder atendre, diagnosticar, assessorar i elaborar plans i material per a l’alumnat més vulnerable i/o amb necessitats educatives especials.

Llegir més»