Preinscripció 24-25

CORREU ELECTRÒNIC: a8043917@xtec.cat

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ PEL CURS 24-25
5 de març Publicació de l’OFERTA INICIAL de places del centre
6 al 20 de març Període d’entrega de sol·licituds de preinscripció.
17 d’abril Publicació de llistes amb barem provisional
17 al 22 d’abril Període de reclamacions
25 d’abril Publicació de llistes amb barem definitiu un cop resoltes les reclamacions
30 d’abril Sorteig de desempat 81.801
2 de maig Llista ordenada definitiva
29 al 31 de maig Ampliació de petició de centres per a sol·licituds que no han obtingut cap assignació
7 de juny Publicació de l’oferta final de places
10 de juny Llista d’alumnat assignat al centre i llistes d’espera
18 al 26 de juny Període de matriculació

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS TELEMÀTIQUES

Per presentar una sol·licitud de preinscripció telemàtica heu d’accedir a la pàgina Preinscripció del Departament d’Educació i seguir les indicacions. Per a qualsevol dubte, ens podeu trucar per telèfon al 938933899 o enviar un correu electrònic a escola@escolacossetania.cat

CONSULTA DE LLISTES

Per a consultar els diferents llistats que s’aniran publicant (barems provisionals, definitius, número de desempat, llistat de persones admeses…) podreu fer-ho a través d’aquesta mateixa pàgina web, que anirem actualitzant cada dia.

PRESENTACIÓ DE RECLAMACIONS

El procediment per a presentar una reclamació, un cop publicades les llistes amb el bàrem (punts) provisional és similar al de presentació de sol·licituds:

PER A MÉS INFORMACIÓ

Si teniu qualsevol dubte sobre aquest procés podeu enviar un correu electrònic a l’adreça a8043917@xtec.cat o trucar al 938933899.

També podeu consultar aquestes i altres informacions sobre aquest procés a la web Preinscripció del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

Per informació sobre el centre, podeu consultar el Projecte Educatiu i altres documents d’interés clicant aquí.