El Projecte Educatiu de Centre: Una eina per afavorir el rendiment acadèmic

Dijous dia 2 a les 17’30 hores, a l’auditori del MACBA hi ha un acte organitzat per Fapac, amb el support de la Diputació de Barcelona, sota el títol: “El Projecte Educatiu de Centre: Una eina per afavorir el rendiment acadèmic

Coneixerem diferents projectes educatius i la seva repercussió en els rendiments acadèmics dels alumnes. Hi haurà una reflexió sobre què és un Projecte educatiu de centre (PEC) per a què serveix, com elaborar-lo quin paper hem de tenir les ampes en la seva elaboració i aprovació, etc.

Programa de l’acte:

PRESENTACIÓ
> 17.30 h. Recepció assistents
> 17.40 h. Presentació jornada: FaPaC i Diputació de Barcelona

PONENTS
> 18.00 h. Presentació ponències i experiències
– Sr. Ignasi García. Subdirector General Organitzacions i Qualitat dels centres educatius del Departament d’Educació.
– Sr. Joaquín Gairín. Catedràtic Pedagogica UAB, cap del Departament de Didàctica i Organització Educativa.
– Equip directiu de l’Escola El Roure Gros de Sta. Eulàlia de Riuprimer.
– Equip directiu de l’Institut-SEP Esteve Terradas i Illa de Cornellà de Llobregat.
– Sra. Elisabet Manen. Presidenta de l’AMPA Escola Mestre Gibert de Barcelona.
– Sr. Àlex Castillo. Secretari AMPA Escola Collaso i Gil i vicepresident de FaPaC.

> 19.0 0 h. Discussió amb grup de treball

CONCLUSIONS
> 19.30 h. Presentació aportacions dels grups de treball al plenari
> 20.00 h. Clausura de la jornada
> 20.15 h. Còctel

LLOC: Auditori del MACBA (Museu d’Art Contemporani de Barcelona)

Plaça dels Àngels, 1. Barcelona.