CROS ESCOLAR A L’ESCOLA

Aquest curs,  com cada any hem celebrat el cros de l’escola, una jornada participativa amb la finalitat que tots puguem gaudir de l’esport. Des dels més petits de l’escola fins als més grans passant pels pares i mares i acabant amb la cursa familiar on… Llegeix més»

CONCURS CULTURESPORTITZA’T

Volem felicitar els alumnes de 6è de l’escola pel seu interès i participació al concurs Culturesportitza’t  per ser guanyadors del primer premi en la categoria de participació i segons classificats en la categoria de coneixements i major nombre d’encerts.

ANEM A RECOLLIR EL PREMI

El passat dijous 25 de maig dos alumnes de P5 varen anar a la Diputació de Girona a recollir el premi obtingut del concurs “Això pinta bé”.
Tothom està molt content.

ESPORT ADAPTAT A LES ESCOLES.

El passat 23 de maig vam tenir a l’escola representants de la Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física.
els alumnes de 5è vam participar en diferents esports adaptats.
El projecte Esport Adaptat a les Escoles és una proposta educativa que té com finalitat crear… Llegeix més»

EDUQUEM EN FAMÍLIA

Dijous 11 de maig tindrà lloc la última xerrada de l’Eduquem en Família. La ponent és Ada Parellada, cuinera i divulgadora. Ens vindrà a encomanar-nos les ganes de menjar bé i de cuinar millor, en família.

BEQUES MENJADOR CURS 2017-2018

Ja ha començat el període de temps per presentar les sol.licituds de beques de menjador del Consell Comarcal pel curs 2017-2018. La data límit per presentar les sol.licituds és fins el 26 de maig de 2017.
El lloc per presentar les sol.licituds és al Consell Comarcal… Llegeix més»