AIXÒ PINTA BÉ

El passat 31 de maig va tenir lloc el lliurement dels guardons dels premiats del V concurs “Això Pinta Bé”.
Els alumnes de P5 amb l’obra “Els animalets del bosc de Can Puig” van quedar Semifinalistes i la Maria Capità López amb l’obra “La panxa d’una… Llegeix més»

V JOCS FLORALS DE CATALUNYA

El Departament d’Ensenyament ha convocat els V Jocs Florals Escolars de Catalunya amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes.
Aquest curs dues alumnes de l’escola han aconseguit arribar a les semifinals. Felicitats a la Marta Serrano i a la Paula Plana.
L’acte de lliurament de premis… Llegeix més»

ATENCIÓ

Us recordem que el dimarts 5 de juny comença la jornada intensiva. L’horari serà de matins de 9h a 13h.
El divendres 1 de juny finalitza el SEP i les activitats extraescolars, exceptuant la de teatre que ha de fer alguns assajos per a l’actuació de… Llegeix més»

PREINSCRIPCIONS CURS 2018-2019

L’horari per formalitzar les preinscripcions a l’escola és el següent:

– CADA DIA DE 9h a 13h i de 15h a 17h

Cal portar:
– Original i fotocòpia del llibre de família (pàgina nen/a)
– Original i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport dels pares i de l’alumne si en té.
– Original i fotocòpia de la Targeta Sanitària
– Original i fotocòpia del carnet de vacunes
– 4 fotos mida carnet