INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

El programa info k del canal SX3 de TV3 ha fet un reportatge sobre les nostres jornades culturals.

En aquest àudio podeu escoltar l’entrevista que li van fer al programa “La calaixera” de RàdioTV El Vendrell a la nostra directora sobre la nostra Comunitat d’Aprenentatge i l’Assemblea del dissabte 24 de febrer.
També us enllacem el reportatge que ha fet l’informatiu de TV EL Vendrell.

A l’escola fem GRUPS INTERACTIUS si voleu ser voluntari /voluntària d’aquesta actuació educativa d’èxit podeu descarregar el full per apuntar-vos aquí.
Després feu-lo arribar a l’escola.

Els Agents Rurals visiten les aules de Quart!

Hola famílies,

Aquesta setmana els nens i les nenes de Quart han rebut la visita dels Agents Rurals. Els han explicat en què consisteix la seva feina: protegir la fauna i flora de la nostra comarca, tenir cura del medi ambient, prevenir incendis…També els han parlat d’alguns dels animals autòctons del Baix Penedès i després els alumnes han pogut fer preguntes.

Ha estat una xerrada molt interessant per aprendre moltes coses!

Aquí us deixem unes quantes fotos!

Les tutores de Quart

Quart aprèn sobre nous auxilis

Hola famílies,

Ahir ens va venir a visitar la infermera de l’escola! Amb ella, l’alumnat de Quart va realitzar un taller  molt interessant que els va permetre aprendre quines són les mesures d’autoprotecció i com cal aplicar-les per cuidar tant de nosaltres com del nostre entorn proper: escola, família, amics.

La infermera els va parlar de picadures, cops, ferides…Va ser un taller molt profitós i interessant!

Les tutores de Quart

Avui hem tingut buffet lliure al menjador!

Hola famílies!

Avui 18 de març, tot l’alumnat que es queda a dinar ha gaudit d’un buffet lliure. Recordeu que aquest és un dels nostres somnis de fa molts anys com a Comunitat d’Aprenentatge! Sabeu què han dinat? Doncs…espaguetis amb dues salses a escollir, paninis, frankfurts, patates xips, calamars a la romana i per postre…gelat! Estava tot boníssim!

Si voleu veure com han gaudit del dinar cliqueu aquí.

Gràcies a tot el personal de cuina i monitors!

4t i 6è marxen de colònies!

Hola famílies de 4t i !

Aquests dies 6, 7 i 8 de març, els alumnes i mestres hem estat de colònies a Mas Rourell, la nostra increïble casa a prop d’Olot, comarca de la Garrotxa! Durant aquests dies hem visitat el poble medieval de Besalú, passejat per la zona volcànica del Croscat, i fet moltíssimes altres activitats divertides.

A continuació us deixem unes quantes fotos i vídeos per a que veieu què bé ens ho hem passat:

Cliqueu aquí per veure fotos del primer dia.

Cliqueu aquí per veure fotos del segon dia.

Vídeo nit de discoteca.

Cliqueu aquí per veure fotos i mini vídeo del tercer dia.

Elena, Sese, Borja, Meri, Jennifer, Amiel i Sandra