El Nadal a Infantil

TALLERS DE NADAL

El Nadal ha arribat a Palau. I tot infantil ens hem agrupat per fer diferents tallers.

Per decorar l’ escola hem fet unes boles de Nadal tot tallant papers de colorins. Ha estat molt divertit sobretot quan miràvem a través del paper de cel·lofana I tot canviava de colors: ara Blau, ara vermell…

També hem vist contes : “El Nadal de la Laia i en Pere”, “El tió de Nadal” i “Els tres reis d’Orient”. Els contes ens agraden  molt estem molt atents.

I també hem fet psico: hem fet l’ arbre, hem mirat les llums de colors, ens hem disfressat de tió i els altres nens ens picaven amb un rulls de cartró, també hem fet de xaiet i ens posaven a quatre grapes sobre dels cacauets i el que més ens ha agradat ha sigut rossolar sobre un llençol per tota l’ escola tot cantant: “Ding dang dong dringueu sens parar anar en trineu és divertit tant de dia com de nit”.

També plegats hem anat a cercar el tió, ens havia deixat pistes…un camí de gomets que ens ha portat fins la biblioteca i allà estava, estirat sobre el sofà fent una becaina. Li hem posat aigua i mandarines i l’ hem deixat ben tapadet que fa molta fred.

El cuidem tant bé que segur que ens cagarà un piló de coses!!!!.
Clica la foto per veure’n més.