EL DIMONI DEL CICLE MITJÀ 2018

Com cada any els alumnes del cicle mitjà hem participat a les festes de maig fent el nostre dimoni per portar-lo a la platja! Ens ha fet molta il·lusió deixar-lo amb tots els dimoniets de les escoles.

Hem aprofitat per esmorzar a la platja i jugar. Hem passat un matí molt divertit!!!

MARATÓ DE CONTES. 2018

Per fi comencen a arribar les notícies de la Diada de Sant Jordi d’enguany!

La setmana de la Diada va ser una setmana que com cada any va estar plena de lletres, llibres, contes, cultura, roses i… molta emoció!

La primera activitat que us presentem és la Marató de contes.

Aquesta és per nosaltres, una de les activitats més boniques, ja que tota la comunitat escolar hi estem presents: mestres que preparen contes, nens i nenes que s’entusiasmen i d’altres que no tant, families implicades a l’escola, aplaudiments, plors i rialles…. aquesta és la nostra Marató!

Clicant a l’enllaç podeu accedir a la resta de fotos i vídeos!

MARATÓ DE CONTES 2018

En breu us esperen més notícies….

TV DE BADALONA AL CICLE SUPERIOR

Els grups 13 i 15 del cicle superior de l’escola participem en un projecte educatiu de la televisió de Badalona.

Al programa LA NOSTRA ESCOLA, participen 12 centres educatius de la ciutat i té com a objectiu acostar els alumnes al llenguatge audiovisual. El producte final ha de ser un reportatge de 10 minuts, que es reproduirà al programa de televisió.

El passat 16 d’abril, ens va visitar la periodista de TV Badalona per conèixe’ns i saber com va el procés de producció.

Aquí teniu el vídeo resultant de la seva visita. Esperem que us agradi!

EXPERIMENTACIÓ CICLE INICIAL

Una de les activitats que més ens agrada als alumnes del cicle inicial és l’experimentació. Amb diferents materials, com ara llegums, pasta, sorra, embuts, pots, coladors, ampolles, papers, pilotes, tubs de cartró, taps, pinces, pals i molts altres elements de diferents mides i textures, experimentem!!! Els manipulem, traspassem d’un recipient a un altre, comprovem quin tacte tenen, si poden passar pel colador o per l’embut i, de forma lúdica, experimentem capacitats, mesures i diferents sensacions.

Clicant a l’enllaç trobareu un recull de fotografies perquè ho pugueu comprovar.

FOTOS EXPERIMENTACIÓ CICLE INICIAL

Activitat extraescolar de piscina

A la jornada de portes obertes de l’extraescolar de piscina, les famílies hem pogut gaudir de l’evolució del nostres nens. És una activitat esportiva adaptada a cada participant amb un objectiu lúdic i terapèutic.

Us adjuntem algunes fotos perquè veieu que bé s’ho passen!!

ENS AGRADA FER DE CUINERS

La classe de les flautes, del cicle inicial, ens convertim en cuiners un dia a la setmana! Amb les mans ben netes i ben equipats amb els nostres davantals, aprenem a preparar-nos un suc de taronja, una poma al forn, un pastís de poma, una pizza o diferents batuts. Aquí ens podeu veure en acció!

Fem un pastís!

La setmana passada els alumnes del grup 12, aprofitant la visita de la Rosa (que és una gran cuinera), vam fer un pastís de xocolata! Primer vam buscar i preparar la recepta per anar a comprar els ingredients que necessitàvem. Vam treballar quantitats i monedes!
Quan ho vam tenir tot llest, només quedava el més divertit! Hem de dir que amb la col·laboració de tots ens va quedar boníssim!!

DIA DE LA PAU. CICLE MITJÀ

El passat dimarts 30 de gener el cicle mitjà vam anar a celebrar el dia de la PAU a la platja! Vam passar un matí molt divertit fent jocs de relació, jugant amb la sorra i fent volar amb un paracaigudes els desitjos que havíem escrit a l’escola!

UN MATÍ A LA LUDOTECA

El passat 16 de gener el cicle infantil vam gaudir d’un matí a la ludoteca del barri de Sant Roc.

Vam anar-hi en autobús. Ens encanta agafar els transports públics!

Hem gaudit del racó de la botigueta de queviures, de la caseta i del taller mecànic. En ho hem passat molt bé respectant-nos i compartint les joguines.

Les nostres mestres ens feien fotos mentres estàvem jugant, i hem sortit molt macos!

Aquí van unes imatges de la sortida:

FOTOS LUDOTECA DE SANT ROC. ETAPA INFANTIL.17-18

TALLER DE ROBÒTICA I PROGRAMACIÓ

Dos grups del Cicle Superior de l’Escola hem anat a fer un taller de robòtica i programació a l’Apple Store de La Maquinista. Ha estat un dia genial! Hem fet el taller i hem anat a dinar tots junts!

En aquest taller hem pogut ser programadors per un dia. El nostre robot executava les ordres que li donàvem amb un programa de l’Ipad! Tots i totes ho hem fet súper bé! Per si el voleu conèixer… aquest ha estat el nostre robot:

Robot SPRK+ de Sphero

En aquest petit vídeo podeu veure els resultats de la nostra feina i com ens ho hem passat!

EL DIARI DE LA JOANA

Dissabte 3 de febrer a les 12 h del migdia, a la llibreria Saltamartí, es farà la presentació del conte “El diari de la Joana”.

El diari de la Joana és un àlbum il·lustrat creat amb el desig d’explicar a tothom, amb una visió sensible i sempre amb humor, la síndrome de Down, a través d’una nena molt especial, carismàtica i molt divertida.

És una presentació que ens fa molta il·lusió, ja que la seva autora, la Cristina Benítez, va estar uns dies a l’escola per tal de conèixer els nostres alumnes i documentar-se abans d’escriure el conte.

Us hi esperem!

PROJECTE DE MÚSICA. CONCERT IEA ORIOL MARTORELL

Des de fa ja uns anys, la nostra escola porta a terme un projecte en col·laboració amb una mestra del Conservatori de Música de Badalona, que cada any té la cloenda en el Concert de Final de curs que fem conjuntament amb l’IEA Oriol Martorell de Barcelona. En aquest video podeu veure una mostra!

CEE Llevant de Badalona

IEA Oriol Martorell de Barcelona

Conservatori de Música de Badalona

SORTIDA TIANA

Un curs més els alumnes de cicle mitjà hem anat a la font de l’Alba a Tiana!! Hi hem anat amb transport públic i hem passat un matí molt divertit passejant pel bosc, observant la natura i agafant pinyes per l’escola!!