EXCURSIÓ ALS RUCS DE TIANA

Com ja fa uns cursos, el cicle infantil hem fet una excursió a visitar els Rucs de Tiana.

Els nens i nenes s’ho han passat d’allò més bé muntant als rucs i als carros, donant-los de menjar i pentinant-los!!

Gràcies també als monitors i monitores de Rucs de la Serralada que són molt molt amables amb nosaltres sempre!

Animem a les families a que hi aneu el cap de setmana!

Us deixem un recull de fotos que esperem que us agradi!

LA PRIMAVERA ARRIBA AL CICLE INICIAL

A Cicle inicial vam donar la benvinguda a la PRIMAVERA amb l’elaboració d’un mural molt colorit i ple de papallones, cucs i flors!

Primerament vam fer la gespa pintant de color verd diferents papers i desprès vam preparar una sèrie de tallers a cada una de les classes. Ens vam barrejar amb els companys de les altres aules, vam utilitzar pintures, ceres, culleres i forquilles, materials de tota mena! I el més important és que ens ho vam passar d’allò més bé!!!

CONCERT DE FINAL DE CURS

orquesta

Divendres 9 de juny de 2017

a les 11:00 h

A càrrec d’alumnes de:

– L’Escola Llevant

– L’Institut Escola Artístic Oriol Martorell

Des de fa uns quants anys el Conservatori Professional de Música de la ciutat i l’ Escola Llevant tenim un acord de col·laboració que facilita que els nostres alumnes facin  una hora de música a la setmana a càrrec de professorat del conservatori, treballant conjuntament amb les mestres de l’escola.

Al Concert de final de curs hi participen diferents grups instrumentals d’alumnes de secundària de l’Institut Escola Artístic Oriol Martorell.

Aquesta trobada la vivim de molt bon grat, atès que es tracta de fer música amb un col·lectiu d’alumnes de diferents centres, d’intercanvi i de convivència entre tots els que hi participem.

Programa

director_de_orquesta

directora_de_orquesta

1r LIPDUB DE L’ESCOLA

Tots els professionals i els alumnes de l’escola estem contents de presentar-vos el 1r Lipdub de l’Escola Llevant.

Va ser una experiència genial! FEM ESCOLA!

Gràcies a Txarango i a Discmedi S.A per donar-nos el permís per usar la seva cançó “Com una lluna a l’aigua”.

Esperem que us agradi!!!!

EL CICLE INICIAL TRANSFORMA LA TERRASSA

Aquest curs el cicle inicial hem volgut incloure a la terrassa nous materials de joc per fer l’estona de l’esbarjo més divertida i dinàmica.

És per això que hem dissenyat uns panells sonors amb palets, prèviament polits i pintats de colorins, un panell de tubs per a llançament de boles i un súper tub per a comunicar-nos d’un costat a l’altre de la terrassa.

Els nens i nenes s’ho passen d’allò més bé i veure’ls gaudir és el millor!

VACANCES EN FAMILIA 2017

Preinscripcions del 22 de maig a les 12 hores fins el 12 de juny a la mateixa hora

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, obrirà aquest dilluns 22 de maig a les 12 hores el període de preinscripcions per participar a la segona convocatòria del programa Vacances en família.

El programa facilita a les famílies residents a Catalunya, amb fills i filles menors de 18 anys, la possibilitat de gaudir d’unes vacances a preus molt avantatjosos.

vancances en familia

TAST SOLIDARI 2017

Tal i com ja es va fer el curs passat, les gelateries Can Soler ens han triat per participar en el “Tast Solidari” el dijous 18 de maig a partir de les 17:00. Els beneficis aniran destinats a convidar a gelats a tots els alumnes de l’escola a la pròpia gelateria i el dia del Concert de Final de Curs.

Aquest concert, es realitza des de ja fa uns quants anys i és el fruit de l’acord de col·laboració entre el Conservatori Professional de Música de la ciutat i la nostra escola. Al llarg del curs escolar, una part dels nostres alumnes realitzen setmanalment una classe de música amb una mestra del Conservatori, que ens coordina amb els alumnes de l’Institut Escola Oriol Martorell, per tal de fer un concert conjunt a final de curs.

Així doncs, aquest curs podrem compartir els gelats amb els alumnes de secundària de l’Institut Escola Oriol Martorell  el dia 9 de juny al matí, després del concert.

tast solidari            IMG_20170518_132454_resized_20170518_012616891

SORTIDES DEL CICLE MITJÀ

El cicle mitjà ens vol presentar aquest video a mode de recull de tres de les sortides quan han fet aquest curs:

• La Font de l’Alba: Després de treballar les característiques de la tardor, vam anar a la Font de l’Alba per agafar i observar alguns dels seus elements: fulles seques, branques, caragols, castanyes… També vam caminar per camins de sorra que feien pujada i baixada: “va ser moooolt divertit!”
  • Can Miravitges: A Can Miravitges vem conèixer els ingredients que es necessiten per fer el pa i els passos que s’han de seguir. Ah! i el més divertit va ser poder fer de forners!!!
  • Salting Badalona: Anar al Salting ens va encantar! Vam haver de posar en pràctica totes les nostres habilitats motrius per controlar els moviments del cos i fer salts i més salts!!!!

POT COMÚ

L’Ajuntament de Badalona ha realitzat un projecte anomenat POT COMÚ.

La nostra escola ha estat seleccionada per poder gaudir d’aquesta inversió. Volem compartir amb vosaltres tota la informació i si creieu que val la pena… voteu per nosaltres!

En breu us informarem dels resultats.

Pot comú Llevant

SEGUEIXEN LES AVENTURES DEL GRUP 9

Continuem fem sortides que ajuden els nostres alumnes a enfortir la seva autonomia personal i millorar les seves relacions socials.

En aquest cas, ens hem apropat a un centre comercial i a un mercat municipal on els nois han pogut conèixer de primera mà la importància del comerç en la nostra societat i la varietat de productes i serveis que s’ofereixen. D’altra banda, hem visitat un monument de primer ordre com és la Sagrada Família per a poder gaudir de l’estil artístic i el disseny que aquest temple presenta i que no deixa indiferent a ningú. També ha estat interessant com els alumnes han parat atenció als diferents idiomes que escoltaven en les immediacions de la Sagrada Família.

MUSEU DE LES IL·LUSIONS

Els alumnes del Cicle Mitjà  hem anat a visitar el Museu de les Il.lusions a Barcelona.

Hem agafat la Línia 2 del metro fins la Plaça Universitat i, després, hem anat caminant fins el Museu.

En el Museu ens hem pogut fer fotografies en els millors escenaris fantàstics (pel·lícules, dibuixos animats, monuments, etc).

Ens ha agradat molt anar-hi i quan hem vist les fotos, hem al.lucinat !

TSI CUIDA’M

98d04446-7813-4c19-8ffc-233e6ad41440

Aquesta targeta sanitària identifica aquelles persones que per les seves característiques clíniques específiques necessiten un conjunt d’actuacions diferenciades en la seva relació amb els professionals i els serveis sanitaris.

Identificar des del mateix moment d’accés als serveis de salut les persones amb la TSI Cuida’m permet que siguin immediatament reconegudes per l’equip assistencial i se’ls pugui prestar una atenció diferenciada i més adaptada a les seves necessitats.

Podeu trobar tota la informació en l’enllaç

RENDA 2016

RECORDEU QUE ÉS IMPRESCINDIBLE PRESENTAR LA DECLARACIÓ DE RENDA 2016 PER TRAMITAR LES BEQUES DE MENJADOR

renta_2016_ca_es

DIADA DE L’ESCOLA PÚBLICA

El diumenge dia 2 d’abril d’enguany l’AMPA de l’escola va participar en la 7a diada de l’Educació Pública de Badalona amb el lema “Fem-la nostra”.

Com en l’anterior edició es va oferir a tots els presents que volguessin la possibilitat de personalitzar una tassa.

L’èxit va ser total cap a les 15h ja no quedava cap de les 300 tasses que van posar a disposició dels nens i nenes que van participaven de la Diada.

La Diada va coincidir amb el dia mundial de Conscienciació de l’Autisme i l’AMPA va  aprofitar per donar-ho a conèixer.

És molt important participar d’activitats de ciutat per reforçar la nostra presència i fer-nos un espai on es pugui fer visible quin és el nostre potencial humà i amb el temps i mica en mica ajudar a que la nostra societat sigui més inclusiva on tots, sense diferències i amb les nostres diferències arribem a ser ciutadans de ple dret.

SALÓ DEL CÒMIC

El gurp 12 i 14 hem agafat la linia lila del metro a Pompeu Fabra fins a Paral·lel per anar a la Fira de Barcelona, on se celebrava el 35é Saló del Còmic. Només entrar hi havia una exposició d’avionetes, helicòpters, camions de bombers i cotxes antics. Al primer pavelló que vam entrar estava ple de còmics de tot tipus. Vam comprar per la classe un còmic de 13Rue del Percebe desplegable. A l’últim pavelló, i que ens va fascinar hi havia la nova Nintendo i vam estar jugant força estona.

MUSEU BLAU

Alguns alumnes de cicle superior hem anat al Museu Blau a veure les exposicions que hi tenen. Vam anar amb Tramvia, vem anar caminant de l’escola fins al Gorg i allà vam pujar fins la parada d’Alfons el Magnànim i d’aquí caminant fins al Fòrum. Una vegada vam arribar al Parc vam esmorzar tots junts i vem fer temps per poder entrar al Museu.

Un cop dins del Museu Blau vem veure 3 exposicions. La primera va ser;   Pèl a pèl, on hi havia pintures que semblaven reals d’animals. La segona va ser: Spinosaurus. Aquesta va ser molt xula, hi havia esquelets de Spinourus, fòssils i altres animals prehistòrics. La tercera exposició, és la més gran; Planeta Vida. Ens ensenyen  la història del Planeta Terra, el nostre, i totes les etapes per les que ha passat. Hi ha molts animals dissecats i alguns feien molta por i per acabar hi havia una mostra de minerals enorme i molt macos.

LES SORTIDES DEL GRUP 9

Seguim avançant en les nostres sortides. En aquest cas, hem fet el recorregut per Barcelona experimentant amb la diversitat de colors, del paisatge humà i el conjunt de botigues de la zona.

Conèixer el nostre entorn ens permet posar en forma pràctica, integrada i amena els coneixements apresos dins de l’aula.