SORTIDA TIANA

Un curs més els alumnes de cicle mitjà hem anat a la font de l’Alba a Tiana!! Hi hem anat amb transport públic i hem passat un matí molt divertit passejant pel bosc, observant la natura i agafant pinyes per l’escola!!

UN DIA QUALSEVOL A LA PDI DE L’ESCOLA…

Quan vaig passar per la sala de mestres i vaig veure aquells nens no vaig poder-me’n estar…. En aquell moment, una logo passava per allà….

-Agnès… fes unes fotos d’aquesta activitat tan xula per la pàgina web, please!

I així comença aquest article…. En aquell moment em vaig sentir molt feliç de veure aquells nens comunicant-se, emocionats fent una activitat d’ensenyament i aprenentatge rica, plena d’emoció, amb uns alumnes motivats pel que estan fent: coneixent espais de l’escola, mitjans de transport i parts del cos… Una activitat que s’adapta a les necessitats de cadascú i oberta a mil i una possibilitats!

Moments com aquest passen a la nostra escola cada dia….

Tauletes, joguines o un simple tros de roba… es poden convertir en una oportunitat per aprendre!

Seguim treballant!

ANEM AL TEATRE

El dimarts 14 de novembre, els nens i nenes del cicle inicial vam anar al teatre Principal! Vam anar a veure una obra que es deia “DINS LA PANXA DEL LLOP”, de la companyia “De paper” i ens va agradar molt!

Hi sortien molts personatges: un llop  que es menjava una guineu, que es menjava una gallina, que al seu torn es menjava una aranya i que acabava menjant-se una mosca…

Els personatges eren unes titelles d’ombres molt maques i anaven acompanyades d’unes músiques tocades amb diferents instruments, com l’acordió, la guitarra, les castanyoles, i molts altres.

Vam estar molt atents i molt contents!!!

Aquí us passem un link per si des de casa voleu recordar-la: www.depaper.cat

CONTE DE LA SENYORA TARDOR

A l’Octubre va venir a l’escola la Senyora Tardor a explicar-nos un conte. El cicle infantil vam passar una tarda molt entretinguda coneixent els elements de la tardor. Vam experimentar amb ells, alguns els van tastar i d’altres tocar.

Vam acabar escoltant unes cançons i ballant.

Va ser una tarda molt divertida!

LA MÚSICA AL CICLE INICIAL

El cicle inicial ja hem arrencat el curs 2017-18, amb moltes ganes  i il·lusió!

Aquest curs hem augmentat els grups i els alumnes, algunes nenes i nens que estaven al cicle infantil han promocionat al cicle inicial i ara som 21 nens i nenes repartits en 4 grups.

Com a novetat, aquest any hem incorporat l’activitat de música amb la Núria Losada, mestra del Conservatori que voluntàriament col·labora amb la nostra escola des de fa alguns anys. Cada setmana, durant una hora, la Núria ens ensenya a escoltar, a cantar, a tocar alguns instruments i a gaudir de la música. I per complementar-ho, cada grup hem agafat el nom d’algun instrument. Així tenim la classe de les guitarres, la dels tambors, la de les maraques i la de les flautes. Esperem poder-vos oferir alguna mostra del que anem aprenent en les festes de Nadal i final de curs.

Xarxa de Centres Municipals d’Educació Especial

El passat 25 d’octubre d’enguany es va presentar la nova Xarxa de Centres Municipals d’Educació Especial impulsada per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de l’equip de directors i directores i representants municipals de les 9 escoles de 6 municipis.

Els objectius de la Xarxa són:

Posar en valor el paper dels ajuntaments i dels centres municipals en l’atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials i l’acompanyament a les seves famílies.

Contribuir a la sostenibilitat i millora dels centres municipals d’educació especial

Compartir l’estratègia, el coneixement i l’experiència dels ajuntaments i dels centres municipals d’educació especial.

Reforçar la contribució que fan els ajuntaments i els centres municipals d’educació especial a la consecució d’un sistema d’educació inclusiu.

La directora de la nostra escola va participar donant la seva visió del que representa formar part d’aquesta xarxa.

En aquest acte, els representants dels 6 municipis i de la Diputació van signar el document de constitució de la xarxa.

ASPANIN va celebrar el 2016 el seu 50è Aniversari.

L’Escola LLevant ens volem fer ressò de l’exposició que per aquest motiu es va preparar.

Al llarg del cap de setmana es realitzaran diverses activitats.

Hi esteu tots convidats !!

Tots els professionals de l’Escola Llevant us desitgem un feliç curs

2017-2018!!!!

EL CICLE INCIAL CONEIX EL TRAM

Aquest cop al cicle inicial ens tocava visitar el tramvia!

Al finalitzar el trajecte a la parada El Maresme ens vam parar al parc de Diagonal Mar per esmorzar i recarregar forces per anar als tobogans.

Un cop allà no vam parar de pujar i baixar!

Famílies animeu-vos a anar-hi, és un lloc molt xulo!

LA GUARDIA URBANA VISITA EL CICLE MITJÀ

La Guardia Urbana va visitar l’escola per  fer un taller d’educació viària amb els alumnes de cicle mitjà. Vam millorar els nostres coneixements i habilitats treballant els valors de la convivència ciutadana!

EL CICLE INICIAL CONEIX EL METRO

El cicle inicial vam anar a gaudir d’un passeig en metro, en concret vam agafar la línia 10, ja que aquesta línia no té conductor i vam tenir unes vistes privilegiades.
Al tornar ens vam quedar jugant al parc de Pep Ventura i com feia molta calor vam prendre uns gelats!

Ens ho vam passar genial, la visita al metro va ser tota una aventura.

SORTIDA DEL TREN.CICLE INICIAL

Aquest curs el Cicle Inicial estem treballant com a centre d’interès els transports. Així  que la classe del METRO, TREN I AUTOBÚS vam fer la primera sortida per viure de ben a prop “el tren”.

Vam passar un matí molt divertit, vam anar a l’estació de Badalona i vam agafar el tren fins a Montgat.

Una vegada a Montgat vam fer un passeig fins a arribar a la platja. Com era un dia molt calorós vam acabar ben mullats! Ens ho vam passar pipa!!!

CAMINA DESCALÇ

Els alumnes de cicle mitjà hem anat al sender dels sentits!!

Hem realitzat un recorregut descalços pel bosc sentint amb els peus una gran varietat de materials naturals com argila, fusta, fulles, agulles de pi, sorra, còdols, serradures, palla, aigua, fang, bambú, terra, troncs, herba, suro, pinyes, aigua…… hem descobert tot un món de sensacions i ens ho hem passat molt bé!!

EXCURSIÓ ALS RUCS DE TIANA

Com ja fa uns cursos, el cicle infantil hem fet una excursió a visitar els Rucs de Tiana.

Els nens i nenes s’ho han passat d’allò més bé muntant als rucs i als carros, donant-los de menjar i pentinant-los!!

Gràcies també als monitors i monitores de Rucs de la Serralada que són molt molt amables amb nosaltres sempre!

Animem a les families a que hi aneu el cap de setmana!

Us deixem un recull de fotos que esperem que us agradi!