Els bombers de les Borges ens visitem amb una missió ben especial

El dilluns dia 11 de desembre, els bombers de les Borges Blanques van visitar la nostra escola amb diferents missions:

1. Xerrada amb l’alumnat de 4t, 5è i 6è “Tanca la porta al foc”. Aquesta activitat pretén oferir coneixements pràctics sobre com evitar incendis en l’àmbit domèstic i què cal fer.
  2. Els bombers ens van mostrar una part del material amb què treballen habitualment en els serveis d’atenció d’incendis, material que tenen en els camions. Vam posar-nos cascos i jaquetes, ens anaven un xic grans. També vam pujar al camió.

Però abans de la demostració dels camions, els bombers ens van sorprendre amb l’arribada del TIÓ DE NADAL que van treure del camió. Es veu que se’l van trobar pel camí i ens el van portar.

La visita dels bombers amb el Tió va ser una experiència única, combinant emoció, tradició i un toc de màgia nadalenca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *