Carnaval a l’escola

El divendres dia 9 de febrer, l’escola s’ha omplert de famílies que han participat en uns tallers de Carnaval. Elaboració de maraques força divertides i originals, un complement pel cap ben encertat, màscares plenes de lluentor i plomes, un scape room del Harry Potter ben creatiu i un taller de maquillatge ple de fantasía i colors.

Malgrat la pluja del matí, no ha impedit que poguéssim gaudir d’una breu desfilada per veure els complements que hem portat al llarg de la setmana i que tot junt ha fet una disfressa ben peculiar. Acabant la tarda amb un berenar col.laboratiu, on tothom ha aportat alguna deliciosa especialitat casolana. Els sabors variats han creat un autèntic festival culinari, consolidant els llaços entre les famílies i l’escola.

Gràcies a les famílies i a l’AFA per poder-ho fer possible.

1. Sílvia

Gràcies a vosaltres per deixar-nos entrar a les aules i compartir moments tan especials amb els nostres fills/es.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *