Congrés RecerKids al campus de la UDL

Avui 26 d’Abril, l’alumnat de CS de l’escola Mare de Déu de Montserrat de l’Albagés hem assistit al 8è congrés RecerKids de les comarques de Lleida.

Ha estat una jornada molt interessant. Primer ens han ofert un espectacle còmic que parlava d’aspectes sobre la vida del científic Joan Oró barrejats amb humor, experiments i força rialles. Tot seguit ,ens han donat esmorzar i després… el plat fort de la jornada! Hem tingut l’oportunitat d’exposar el nostre cartell i fer la nostra exposició davant d’altres escoles. La veritat és que tret d’una mica de nervis, ha anat molt bé. El jurat d’experts ens ha felicitat pel nostre treball!!

Després de les exposicions de totes les escoles hem fet dos tallers. En els quals hem realitzat un rellotge de sol i ens han parlat sobre l’evolució de l’espècie humana.

En definitiva, una jornada amena, divertida i on hem après moltes coses sobre ciència i recerca.

Si voleu veure més fotografies del nostre pas pel congrés premeu en el següent enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *